Κυριακάτικες σκέψεις

by - Αυγούστου 19, 2012



Καλημέρα!
Κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή μου εδώ και ώρα και αναρωτιέμαι τι να γράψω για να είναι ωραίο και ευχάριστο και να έχει κι ενδιαφέρον...Και η αλήθεια είναι πως όσο προσπαθώ, τόσο δεν το βρίσκω κάτι.
Κι αυτό γιατι το θέμα δεν είναι να προσπαθώ, αλλά να αφεθώ και να γράψω χωρίς να περιμένω να αρέσει οπωσδήποτε. Άλλωστε την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, είμαι ο μοναδικός μου αναγνώστης!!!
Οκ λοιπόν. Να ποιες είναι κυριακάτικες οι σκέψεις μου:

1.Όλες οι μαμάδες που θηλάζουν έχουν συνεχώς ανάγκη απο πολύ φαγητό?
 (Φαντάζομαι πως ναι, αλλά να θα ήθελα να μου το πουν..)
2.Πειράζει που θέλω να έρθει ο χειμώνας, μιας και το φετινό καλοκαίρι με κούρασε με την υπερβολική ζέστη του?
3.Τι είναι ποιο νόστιμο? Το φυστικοβούτυρο ή η κρέμα απο καραμέλα γάλακτος? 
4.Πότε θα αρχίσω επιτέλους να κάνω pilates?
5.Θα καταφέρω να γράφω ένα ποστ κάθε μέρα στο μπλοκ μου?
6.Πότε επιτέλους θα αρχίσω να διαβάζω ένα βιβλίο ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ?
7.Τι να μαγειρέψω σήμερα?
8.Δεν είναι σημαντικό μα και συνάμα πολύ δύσκολο να είσαι ο εαυτό σου?
(ποιος απο όλους θα μου πείτε..)
9.Θα αποκτήσω άραγε ποτέ ένα iphone και ένα ipad, για να κάνουν παρέα στο ipod μου?
10.Θα διαβάσει άραγε κανένας άλλος εκτός απο μένα αυτό το ποστ???

Μέχρι να τα ξαναπούμε, να έχετε όλοι μια όμορφη Κυριακή!
Και μην ξεχνάτε οτι μπορείτε να με βρείτε και στο facebook!

mama petounia

You May Also Like

1 σχόλια