Ξανά εδώ

by - Φεβρουαρίου 08, 2014


Εντάξει λοιπόν...Δεν το αρνούμαι. Μου έλειψε πολύ το γράψιμο..
Ίσως όμως, (σκέφτομαι για να παρηγορηθώ..) να πρέπει κάθε πράγμα να γίνετε στην ώρα του..
Ίσως πάλι, να πρέπει να αφήνεις τη στιγμή ελεύθερη να επιλέξει πότε θέλει εκείνη να έρθει..
Ίσως και να μην υπάρχει πρέπει..

Να μαι λοιπόν πάλι εδώ, μετά απο πολύ καιρό, στο προσωπικό μου ηλεκτρονικό, μαμαδοημερολόγιο, με όρεξη για νέες περιπέτειες!
Οι μέρες μου περνούν όμορφα, κι εγώ, όσο μπορώ, προσπαθώ να συντονίσω την ύπαρξή μου, με την ύπαρξη της 21 μηνών κόρης μου.
Άλλες φορές πιο εύκολα, άλλες λίγο πιο δύσκολα. Αλλά πως αλλιώς γίνετε το μεγάλωμα ενός παιδιού, χωρίς οδηγίες χρήσεως?
Μόνο με αγάπη, αγάπη και πολύ αγάπη, υπομονή, κατανόηση, αναζήτηση, εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και στο ένστικτό μου, και φυσικά ΠΙΣΤΗ στο ίδιο μου το παιδί.
Μιας και το να μεγαλώνεις έναν καινούργιο άνθρωπο, είναι ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ αλλά και ΤΟ ΠΙΟ ΜΑΓΙΚΟ!!!

Για τις επόμενες μέρες σκέφτομαι να:

  • πάμε βόλτα στο ζωολογικό κήπο
  • χορέψουμε ξέφρενα το πρώτο τραγούδι που θα ακούσουμε
  • κάνουμε πικ-νικ στο σαλόνι και να φάμε ψωμί με μελάσα και ταχίνι
  • ζωγραφίσουμε ένα μεγάλο δέντρο
  • να αγοράσουμε καινούργια βιβλία και cd με παραμύθια

Θα επανέλθω σύντομα με ιδέες για κατασκευές, με εύκολα και ανακυκλώσιμα υλικά , που όλοι έχουμε στο σπίτι μας!
Μέχρι τότε, μπορείτε να με βρείτε και στην σελίδα μου στο facebook

Σας φιλώ.

You May Also Like

0 σχόλια