Κυριακή, 9 Μαρτίου 2014

And the winners are...



Καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω όλους πολύ για την συμμετοχή σας στον πρώτο μου διαγωνισμό και να σας πω, πως μου έδωσαν μεγάλη χαρά η ανταπόκρισή σας και τα γλυκά σας σχόλια. Μακάρι να μπορούσα να δώσω ένα δώρο στον καθένα απο εσάς ..!
Σύντομα όμως θα έρθει κι άλλος διαγωνισμός , γι'αυτο μείνετε συντονισμένοι !
Να σας πω πως η κλήρωση έγινε με αυτόματο τρόπο μέσα απο το random.org και...
ΟΙ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ είναι:
  • Η ¨ΣΟΦΙΑ¨ κέρδισε το κουτί με τις πλαστελίνες   και
  • Η ¨ΣΤΕΛΛΑ¨ το βιβλίο του Πινόκιο 
Συγχαρητήρια κορίτσια !! Σας εύχομαι να είστε πάντα έτσι τυχερές!
Επικοινωνήστε μαζί μου εδώ ή και στην σελίδα μου στο facebook για να σας στείλω τα δώρα σας.
Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!



Σας φιλώ 

3 σχόλια:

  1. YES!YES!YES!
    I LOVE YOU...MAMA PETOUNIA!
    SOFIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ!!
    Είμαι σίγουρη πως θα το χαρούμε το βιβλίο μας!
    Φιλιά
    Στέλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στις νικήτριες! Εμείς την επόμενη φορά, δεν πειράζει...
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή