Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Η Κυριακή μας σε εικόνες


Η Κυριακή μας ήταν πολύ όμορφη!
Σκέφτηκα να σας μιλήσω γι'αυτήν μέσα απο εικόνες!

Αφού ξυπνήσαμε και πήραμε το πρωινό μας,


βγήκαμε στην βεράντα και μαζέψαμε τις πρώτες μας φράουλες!!


Κι αφού έπαιξε λίγο η Χριστίνα, 


φύγαμε για τη βόλτα μας στον ζωολογικό κήπο.


 Εκεί είδαμε πολλά ζώα,





κι αφού μεσημέριασε, κάτσαμε και κάναμε πικ νικ!


Το απόγευμα, γυρίσαμε σπίτι και φτιάξαμε καινούργια πλαστελίνη




με την οποία έπαιξε η Χριστίνα, 


μέχρι που άρχισε πια να νυχτώνει.


Κι έτσι η Χριστίνα πήγε για ύπνο, ενώ εμείς, φάγαμε πίτσα βλέποντας ταινία!



Ήταν πραγματικά μια πολύ όμορφη Κυριακή!!
Εσείς πως περάσατε?

Περιμένω τα σχόλιά σας εδώ και στην σελίδα μου στο facebook
Και μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό μου για 2 διπλές θεατρικές προσκλήσεις!!!

Σας φιλώ

5 σχόλια:

  1. Ζωή μου, εύχομαι πάντα να περνάτε τέτοιες όμορφες, οικογενειακές Κυριακές κι όχι μόνο! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι ωραία που περάσατε!
    παρόμοια φωτογραφία με την καμηλοπάρδαλη στο Αττικό έχουμε κι εμείς!
    μα δεν είναι πολύ φιλικές;;;
    και μου άρεσε και σαν ιδέα το concept η κυριακή μας σε εικόνες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , δεν είναι υπέροχες οι καμηλοπαρδάλεις?
      Μου αρέσουν τόσο πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή