Στις γυναίκες της ζωής μου!!!

by - Μαρτίου 08, 2014

Σήμερα, Ημέρα της Γυναίκας και στο μυαλό μου έρχονται οι γυναίκες τις ζωής μου!
Η μάνα μου, οι δυο μου αδελφές, οι φίλες μου και φυσικά η κόρη μου...
Νιώθω ευλογημένη και τυχερή που σας "έχω". Μου δίνετε χαρά και δύναμη. Με μαθαίνετε να ζω. Η καθεμιά, με τον δικό της τρόπο. 
Μέσα απο τα λάθη σας, τα πάθη σας, τα καλά και τα κακά σας, καθρεφτίζομαι κι εγώ.
Οι σχέσεις έτσι κι αλλίως, την δυσκολία τους την έχουν. Θέλουν δουλεία και αλήθεια. Και φυσικά πολύ αγάπη...
Σας αγαπώ γυναίκες τις ζωής μου. Και εύχομαι να ζήσουμε μαζί, χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!


Υ.γ. Τελευταία μέρα του διαγωνισμού μου σήμερα και όσοι δεν έχετε δηλώσει ακόμα συμμετοχή, προλαβαίνετε μέχρι το βράδυ!

Περιμένω τα σχόλιά σας εδώ και στην σελίδα μου στο facebook

Σας φιλώ

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα σου εύχομαι κι εγώ δίπλα στα αγαπημένα σου πρόσωπα!
    Φιλιά,
    Μαρία

    Υ.Σ.: Θα ήθελες να μου πεις το μικρό σου όνομα για να μπορώ να σε προσφωνώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ!!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή