Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014

Mama Petounia and Friends #1



Σήμερα πραγματοποιώ μια σκέψη που είχα απο την αρχή της δημιουργίας του blog μου!
Την γνωριμία μου με άλλες μαμάδες, μέσα στο διφορούμενο ηλεκτρονικό σύμπαν!!!
Δεν πιστεύω στις σχέσεις χωρίς οπτική και σωματική επαφή, όμως αυτό που συμβαίνει το τελευταίο διάστημα με μητέρες που επιλέγουν το διαδίκτυο για να ρωτήσουν, να μοιραστούν και να γνωρίσουν άλλες μητέρες, δεν θα μπορούσε να με αφήσει ασυγκίνητη..
Μέσα στην τρέλα της καθημερινότητας, ''συναντήσεις'' τέτοιου είδους, σε κάνουν να αισθάνεσαι πως δεν είσαι μόνη, πως δεν είσαι τρελή, πως δεν είσαι απο άλλον πλανήτη, πως δεν είναι μόνο η δική σου η ζωή που άλλαξε με τον ερχομό ενός παιδιού, και πως υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα κι αν δεν τους έχεις δει ποτέ απο κοντά, μπορούν να μοιραστούν την χαρά σου και τα προβλήματά σου, και μερικές φορές να σε καταλάβουν καλύτερα και απο τους χρόνιους φίλους σου!
Έτσι λοιπόν έχω την χαρά να σας παρουσιάσω σήμερα την Μάρθα απο το blog  Γίναμε Γονείς!
Την Μάρθα την γνώρισα μέσα απο το blog της και είναι ο πρώτος άνθρωπος που με πλησίασε διαδικτυακά και με γνώρισε σε άλλες μαμάδες που διατηρούν αντίστοιχα blogs, μέσα απο την στήλη της ''Παρουσίαση blog''.
Χωρίς να την έχω δει πότε απο κοντά, επικοινωνώντας ηλεκτρονικά μαζί της, ένιωσα πως είναι ένας γλυκός και γενναιόδωρος άνθρωπος, και θέλησα να την γνωρίσω καλύτερα προτείνοντάς της να μου κάνει ποδαρικό στην καινούργια μου στήλη!


Μάρθα! Είσαι η μαμά πίσω απο το μπλογκ "Γίναμε Γονείς". Πες μας λίγα λόγια για σένα και για το διαδικτυακό σου "παιδί"! Πώς και πότε αποφάσισες να ασχοληθείς με το blogging?
Λίγα λόγια για μένα ε; Αυτό που λέω τελευταία είναι ότι είμαι η μαμά της Δώρας!
Είναι φορές που ξεχνάω ότι είμαι κι άλλα πράγματα! Αλλά τί σημασία έχει αν είμαι 30+, έχω σπουδάσει οικονομικά, αν είμαι και σύζυγος ενός υπέροχου άντρα;; Πάνω από όλα είμαι η μαμά της Δώρας!! Το blog μου ξεκίνησε όταν κράτησα στα χέρια μου το θετικό τέστ εγκυμοσύνης 2 χρόνια πριν!
Όμως, δεν είναι αυτό το πρώτο μου blog.. Είχα και ένα άλλο πιο παλιά.. Στον κόσμο του blogging με είχε μυήσει ένας φίλος και συνάδελφος [blogger και ο ίδιος].. Για προσωπικούς λόγους έκλεισα το πρώτο μου blog και είχα μείνει καιρό εκτός.. 
Τώρα πιστεύω ότι ήρθα για να μείνω!

Κάθε πότε αναρτείς στο μπλογκ σου και ποια είναι τα αγαπημένα σου θέματα?
Είναι ανάλογα με την όρεξη.. Είναι στιγμές που θέλω να γράφω κάθε μέρα, και άλλες φορές που δεν έχω τίποτα να πω... Για να μην μένω ποτέ χωρίς ανάρτηση λοιπόν, τις ημέρες που η έμπνευση τρέχει, γράφω και απλώς τις κρατάω στα πρόχειρα.. 
Αγαπημένο μου θέμα, τι άλλο;; η Δώρα! 
Αν και τελικά δεν έχω και πολλές αναρτήσεις.. Βλέπεις είναι μικρή ακόμα και δεν έχω τόσα πολλά να γράψω! Έτσι λοιπόν, μου αρέσει πολύ να κάνω τα Link Parties μου κάθε Παρασκευή και να ανεβάζω διάφορες σκέψεις μου!
  
Απο που αντλείς έμπνευση για να γράψεις στο blog σου?
Από παντού! Από το pinterest, από άλλα blogs, από την καθημερινότητα μου! Ακόμα και από μια φωτογραφία που μπορεί να δω!
Από τις εξελίξεις δεν μου αρέσει να "κατεβάζω" ιδέες... Θέλω να είναι κάτι πιο προσωπικό..
 
Έχεις κάποια αγαπημένα blogs που ακολουθείς?
Μόνο ένα;; Πολλά!
Παρακολουθώ ανελλειπώς τα blogs που είμαστε στην ομάδα μας Μαμαδο-blogs στο fb και μάλιστα έχω κάνει και συγκεκριμένο φάκελο στο bloglovin! Τα λατρεύω όλα! Σας λατρεύω όλες! Μοιραζόμαστε τόσα κοινά πράγματα.. όχι μόνο τα παιδιά μας.. Είναι τρομερό πόση συμπαράσταση βρήκα όταν έγραψα και στο group αλλά και σε ανάρτηση για την ματωμένη μύτη της Δώρας!

Μίλησε μας λίγο για την καθημερινότητά σου! Περίγραψέ μας μια τυπική σου μέρα.
Χμμμ... ευτυχώς δουλεύω.. και λέω ευτυχώς γιατί δεν άντεχα άλλο κλεισούρα στο σπίτι.. 
Οπότε η εβδομάδα περνάει κάπως έτσι.. 
7 το πρωί ξυπνάμε [αν και τώρα τελευταία η Δώρα το παίζει πρωινό τυπάκι και ξυπνάει στις 6!!], γάλα, πλύσιμο, ντύσιμο και φεύγουμε. 
Κατεβαίνουμε λίγο στον παππού και στην γιαγιά οι 3 μας! Εγώ και ο άντρας μου βρίσκουμε έτοιμο φραπεδάκι και η Δώρα φρέσκο τσουρεκάκι!
Μετά από λίγο χωριζόμαστε! Εγώ πάω την Δώρα σταθμό και μετά φεύγω για γραφείο! 
Σχολάω 5:30, πάω παίρνω την μικρή μου, πάμε παιδική χαρά [από την δική σου λίστα, έβαλα κι εγώ στο πρόγραμμα την καθημερινή βόλτα έστω και για μισή ωρίτσα!], φτάνουμε σπίτι γύρω στις 7:30! 
Μπάνιο, γάλα και ύπνος! Εγώ μετά μαγειρεύω, κάπου στις 10 γυρνάει και ο άντρας μου, τρώμε και βέβαια μετά πέφτουμε νεκροί στο κρεβάτι! Ουφ! 
Άμα τα γράφεις φαίνονται πολλά.. αλλά είναι τόσο γεμάτες οι μέρες μας!
  
Πρόσφατα έφτιαξες την ομάδα "Φωτογράφισέ το" στο facebook, όπου προτρέπεις τα μέλη της, να βγάζουν κάθε μέρα κι απο μια φωτογραφία, με αφορμή μια λέξη για κάθε μέρα της εβδομάδας! Ποια είναι η δική σου σχέση με την φωτογραφία?
Η σχέση μου με την φωτογραφία ξεκίνησε κι αυτή μαζί με το blog και το θετικό τεστ εγκυμοσύνης! Τότε πήραμε με τον άντρα μου την φωτογραφική μας μηχανή και έχω μέχρι στιγμής περίπου 3,5 χιλιάδες φωτογραφίες!
Μου αρέσει να τραβάω κάθε στιγμή και αν μπορούσα θα έβγαζα πάνω από 100 φωτογραφίες την ημέρα! Προσπαθώ όμως να συγκρατούμαι λίγο γιατί τελικά βγάζω όλο τα ίδια και τα ίδια!
 
Πες μου ένα ταξίδι που δεν θα ξεχάσεις ποτέ!
Δυσκολεύτηκα να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση.. Βλέπεις δεν με λες και πολυταξιδεμένη.. Ξέρω όμως ποιο είναι αυτό που δεν θα ξεχάσω ποτέ.. Ήμουν έγκυος και σε 2 εβδομάδες ήταν ο γάμος μου... Ο παππούς μου έπεσε από τα εξωτερικά σκαλάκια του σπιτιού του.. 
Σε εκείνα τα σκαλάκια καθόμασταν όταν ήμουν μικρή και μου διάβαζε παραμύθια.. 
Έφυγε 2 μέρες μετά... Ήξερε ότι ήμουν έγκυος, ήξερε ότι παντρευόμουν, αλλά η μοίρα επέλεξε να μην ζήσει τίποτε..
Πήγαμε στο χωριό για να τον αποχαιρετήσουμε.. όλοι επέμεναν να μην πάω λόγω εγκυμοσύνης, αλλά πραγματικά δεν γινόταν... έπρεπε να τον χαιρετήσω.. 
Ένα ταξίδι λοιπόν που δεν θα ξεχάσω ποτέ... ένα ταξίδι το οποίο έγινε σε τελείως λάθος timing...

Είναι κάτι που θα ήθελες να αλλάξεις στη ζωή σου, και τι είναι αυτό που δεν θα ήθελες να αλλάξει ποτέ?
Θα ήθελα να αλλάξω πολλά πράγματα.. κυρίως την συμπεριφορά μου σε καταστάσεις που μου έφεραν μεγάλες πίκρες στην ζωή μου.. Ταυτόχρονα όμως σκέφτομαι ότι ίσως είναι και κάτι που δεν θέλω να αλλάξω, γιατί θέλω να πιστεύω ότι με ωρίμασαν και τελικά με έκαναν καλύτερο άνθρωπο...

Πως φαντάζεσαι το φετινό σου καλοκαίρι?
Αν εννοείς που και πότε δεν έχω ιδέα! Ξέρω όμως ότι φέτος θα κάνουμε τις πρώτες μας διακοπές εκτός Αθηνών σαν οικογένεια και πραγματικά το περιμένω με ανυπομονησία! Τα 2 προηγούμενα καλοκαίρια ήταν από τα πιο άσχημα της ζωής μου, οπότε νομίζω δικαιούμαστε πλέον λίγη ηρεμία! Οπότε το φαντάζομαι ήρεμο, γεμάτο γέλια της μικρής μου και χαρούμενες στιγμές με τον άντρα μου!

Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα?      
Το πιστεύεις ότι δεν έχω;; και το συνειδητοποιώ τώρα! 
Το αγαπημένο σου φρούτο?
Τα κεράσια! Μπορώ να ζω μόνο με κεράσια!
Το αγαπημένο σου λουλούδι?
Ο χειμωνανθός! Λένε ότι είναι από τα λίγα λουλούδια που ανθίζουν τον χειμώνα και μου αρέσει πολύ αυτό σαν σκέψη!
Το αγαπημένο σου τραγούδι?
Το "ήτανε μια φορά" του Ξυλούρη.. Μου θυμίζει την νονά μου, που έφυγε πολύ νωρίς και θα την ήθελα κοντά μου σε όσα έχω ζήσει τα τελευταία χρόνια! 
Και ποια η αγαπημένη σου πόλη και χώρα?
Δεν έχω κάνει πολλά ταξίδια όπως είπα και παραπάνω.. Μόνο στην Βαρκελώνη έχω πάει.. αλλά και πάλι την χώρα μας και την Αθήνα δεν την αλλάζω με τίποτα!
Η αγαπημένη σου φράση?
Πολύ μου αρέσει αυτή η τελευταία ερώτηση!
Είναι ο τίτλος του πρώτου μου blog! 
"Το σήμερα είναι το καλύτερο αύριο που ονειρεύτηκες χθες"!

Μάρθα, θα ήθελα να κλείσουμε την κουβέντα μας μερικές αγαπημένες σου φωτογραφίες...

Η αγαπημένη μου φωτογραφία απο το γάμο μου...Εγώ, ο άντρας μου, η Δώρα στην κοιλίτσα και η μηχανή μας! Όλα σε ένα!


 Μια φωτογραφία απο το γραφείο! Όλα αυτά τα χαρτιά είναι απο μια υποβολή δικαστηρίου που είχαμε να κάνουμε! Γνώριμη εικόνα στην δουλεία μας!


Αυτή είναι απο την ημέρα που θα έπαιρνα την Δωρίτσα μου αγκαλιά! Στην αίθουσα τοκετού περιμένοντας!



Η φωτογραφία αυτή είναι απο την σχολή Νοηματικής που έκανα μαθήματα... Η βαφτιστήρα μου είναι κωφή και είχα ξεκινήσει κι εγώ μαθήματα.


 Ο παππούς μου...



Ζωή μου, το χάρηκα πάρα πολύ! Μου θύμισες πολλά πράγματα, από διάφορες στιγμές ορόσημα της ζωής μου!
Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση και την τιμή να ανοίξω εγώ την νέα σου στήλη!!! 

Κι εγώ σ'ευχαριστώ Μάρθα. Αισθάνομαι πως η εικόνα που είχα σχηματίσει για σένα, επιβεβαιώθηκε απο την σημερινή μας επικοινωνία...! Ελπίζω να μας δωθεί σύντομα η δυνατότητα να τα πούμε και απο κοντά!
Περισσότερα για το blog της Μάρθας, μπορείτε να δείτε εδώ και στην σελίδα της στο facebook!

Πείτε μου την γνώμη σας! Πως σας φαίνεται η καινούργια μου στήλη?
Περιμένω τα σχόλιά σας!
Επίσης μπορείτε να με βρίσκετε στο facebook και στο Instagram.
Σας φιλώ  

13 σχόλια:

  1. Ζωή μου, καλή αρχή στην στήλη σου!
    Αν συνεχίσεις όπως άρχισες τότε θα σκίσεις! Εύστοχες ερωτήσεις και πολύ διασκεδαστική η συνέντευξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η στήλη σου Ζωή! Καλή επιτυχία εύχομαι και να μας γνωρίσεις πολλές bloggers ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαιρομαι που σε γνωριζω Ζωη! Την Μαρθα μπορω να πω οτι την ξερω ηδη, αλλα με αυτη τη συνεντευξη ουσιαστικα τη γνωρισα :)
    Φοβερη η νεα σου στηλη. Συνεχισε το!!!
    Ασπασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχη Ζωίτσα! Τόσο όμορφη η νέα σου στήλη, όχι μόνο αισθητικά αλλά και σε περιεχόμενο! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο είπα Ζωή είναι τέλεια η καινούργια σου στήλη!!!Καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλορίζικη η νέα σου στήλη!!πραγματικά πολύ πρωτοποριακή!!την απόλαυσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή αρχή στη στήλη. πολύ ωραία και η συνέντευξη. Μου άρεσε που η Μάρθα πρόσθεσε και τις αγαπημένες της φωτογραφίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια!!!
    Σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα καλά σας λόγια!!
    Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε!
    Κι εγώ πέρασα πολύ καλά κουβεντιάζοντας με την γλυκιά Μάρθα!
    Έπεται και συνέχεια!
    Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη στήλη!! Μπράβο και χάρηκα που γνώρισα καλύτερα τη Μάρθα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερή συνέντευξη Ζωή, μπράβο σου! Συγχαρητήρια και για τη νέα στήλη, νομίζω θα πάει σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλή η νέα σου στήλη! Πολύ όμορφη η συνέντευξη με τη Μάρθα :-) νιώθω ότι την ξέρω λίγο καλύτερα!! Άντε βρε κορίτσια να τα πούμε και από κοντά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζωή μου αρέσει πολύ αυτή η νέα στήλη...είμαι σίγουρη ότι θα εξελιχθεί ακόμα καλύτερη γιατί το κάνεις με αγάπη! Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή