Διακοπές στην Κέρκυρα # 1

by - Ιουλίου 07, 2014

Οι φετινές μας διακοπές, ξεκίνησαν με τους καλύτερους οιωνούς, και έτσι συνεχίζονται...
Μετά τις πολύ όμορφες μέρες που περάσαμε στον Αγ. Αντρέα, σειρά είχε τώρα η πανέμορφη Κέρκυρα.
Την πρώτη φορά που την επισκέφτηκα ήμουν μεγαλύτερη απο την  κόρη μου. Πήγαινα δημοτικό και είχα πάει με τους γονείς μου. Μέναμε στην Παλαιοκαστρίτσα και φυσικά ακόμα θυμάμαι τα παγωμένα και κρυστάλλινα νερά της θάλασσας, τον χωριάτικο φούρνο κοντά στο σπίτι που μέναμε και τα παιδάκια με τα οποία κάναμε παρέα..
Ξαναπήγα πριν απο μερικά χρόνια, πιο μεγάλη πια, αλλά πάντα μαγεμένη απο αυτό το πανέμορφο μέρος.
Τώρα που την επισκέφτηκα με την δική μου οικογένεια ήταν συγκινητικά και συνάμα πολύ ιδιαίτερα, μιας και πήγα στα ίδια μέρη αλλά με άλλη συνθήκη..

ΤΑ ΣΥΝ:
  • Μέναμε σε ένα ξενοδοχείο στο Κανόνι, πολύ κοντά στην πόλη, και το δωμάτιο μας έβλεπε στην λιμνοθάλασσα και στο αεροδρόμιο, πράγμα το οποίο εκτιμήθηκε δεόντως απο την Χριστίνα που λατρεύει τα αεροπλάνα.
  • Οι περισσότεροι υπάλληλοι του ξενοδοχείου ήταν πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί.
  • Έχοντας στις αποσκευές μας προτάσεις για παραλίες, ρεστοράν και μέρη άξια ενδιαφέροντος από την φίλη Σοφία και την Μαρία, την μαμά πίσω απο το blog my happines project, (ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!) δεν ξέραμε που να πρωτοπάμε.
  •  Η Κέρκυρα έκρυβε υπέροχες εκπλήξεις που αν ήσουν ανοιχτός και χαλαρός μπορούσες να τις ανακαλύψεις.
  • Η θάλασσα (τουλάχιστον εκεί που πήγαμε εμείς) ήταν πεντακάθαρη και τόσο μα τόσο όμορφη!
  • Οι Κερκυραίοι ήταν εξυπηρετικοί και πολύ φιλικοί.
  • Πετύχαμε πανηγύρι στην Παναγιά Βλαχερνών.
  • Είδαμε θεατρική παράσταση με συμμετοχή αλόγων στο Mon Repos, απο τον σύλλογο θεραπευτικής ιππασίας Κέρκυρας "Πίντο".
  • Φάγαμε πολύ καλά.
  • Κοιμηθήκαμε πολύ και καλά.
  • Η φιλοζωική συνείδηση των Κερκυραίων.Σπάνια έβλεπες ακαθαρσίες στους δρόμους. Είχαν πάντα μαζί τους χαρτί και σακουλάκι.
  • Ήταν φορές που είχαμε την αίσθηση ότι βρισκόμασταν σε παραμύθι.

ΤΑ ΠΛΗΝ
  • Οι παραλίες  ήταν ΓΕΜΑΤΕΣ  από ομπρέλες και ξαπλώστρες, με ελάχιστο χώρο για αυτούς που δεν θέλουν να πληρώσουν για να κάνουν μπάνιο. Απαράδεκτο και εξοργιστικό .
  • Η εγκατάλειψη του πανέμορφου Mon Repos που είναι αφημένο στην μοίρα του και καταντά ένας απέραντος σκουπιδότοπος με παρατημένα και σκουριασμένα αυτοκίνητα του δήμου...
  • Ο τόσο έντονος τουριστικός χαρακτήρας του νησιού. Παντού κακόγουστες ταμπέλες σε αγγλικά και ρώσικα με Gyro και Rooms to let .
  • Η τόσο κακή ρυμοτομία και η κακή σήμανση. Στο κέντρο ήταν φορές που επικρατούσε χάος...
Παρόλα αυτά, η Κέρκυρα μας μάγεψε και θέλουμε να ξαναπάμε το συντομότερο δυνατό.

Περιμένω τα σχόλιά σας! Κάθε φορά που τα διαβάζω νιώθω ΥΠΕΡΟΧΑ!!
Κι αν δεν θέλετε να αφήσετε σχόλιο κάντε ένα κλικ στο κουτάκι "μου άρεσε" ακριβώς απο κάτω!
Θα μου δώσει μεγάλη χαρά!
Επίσης μπορείτε να με βρίσκετε στο facebook και στο Instagram.

Σας φιλώ

You May Also Like

14 σχόλια

1. Αχ...Η Κέρκυρα είναι η πατρίδα μου...όλα μου τα καλοκαίρια τα έχω περάσει εκεί.
    Λατρεύω την κάθε γωνιά της,το κάθε καντούνι,την κάθε παραλία,το κάθε βραχάκι που έχω κάνει βουτιές...
    Ναι,έχει γίνει αρκετά τουριστική σε πολλά σημεία,αλλά αξίζει να το προσπεράσει κανείς αυτό και να την απολαύσει μόνος του,με τον τρόπο που του ταιριάζει καλύτερα.

1. Ναι είναι τόσο όμορφη που και τα στραβά της τα της τα συγχωρείς!
      Περιμένω πως και πως να ξαναπάω.
      Ελπίζω να τα καταφέρουμε το Πάσχα!

2. Ποσο χαιρομαι που περασατε τοσο ομορφα! Σαν να σε φιλοξενησα στο σπίτι μου! :) Ανυπομονω να παω. Καλά οι παραλιες ειναι τραγικες... οσο για τα ρωσικά. ... δυστυχως ειναι ενα μεγαλο ποσοστο που επισκεπτεται το νησι. Παμπλπουτοι σχεδον ολοι τους.

1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου!
      Πραγματικά περάσαμε τόσο καλά, που ο άντρας μου πρότεινε να πάμε να ζήσουμε μόνιμα εκεί!!!
      Εγώ θέλω να ξαναπάω και μετά θα το σκεφτώ..!

3. Και εγώ είπα πως θα ήθελα να ζήσω στην Κέρκυρα,μετά την επίσκεψη μας το Πάσχα,αλλά δεν με ακούει κανείς...!Και στα επόμενα ταξίδια με το καλό να περάσετε υπέροχα Ζωή!!Περιμένουμε και άλλες φωτογραφίες από την Κέρκυρα έτσι;

1. Άντε Ιωάννα , να το αποφασίσουμε να πάμε παρέα!!!
      Χα χα χα!

4. να ειστε καλα να ξαναπάτε... Υπεροχες εικόνες..

1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελπίδα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!

5. Ανώνυμος7/7/14, 11:25 μ.μ.

Υπέροχες φωτογραφίες μας ταξίδεψες σε όμορφες ανέμελες καλοκαιρινές διακοπές...
    Εγώ το μόνο που θυμάμαι από την Κέρκυρα που ήμουν μικρή είναι ότι είχα καπελάκι μαλλί, κόκκινα τσόκαρα και ένα γαλάζιο φόρεμα με κρόσσια που έγραφε Corfu...xixixi!!!
    Art Sophisticat

6. Υπέροχες φωτογραφίες! Δεν ξέρω ποια είναι η αγαπημένη μου. Μάλλον όλες!
    kathy by anthomeli

7. Μην ξεχάσετε να περάσετε και απο το Βίδο (Το νησάκι απέναντι απο την Κέρκυρα) την επόμενη φορά! Αξίζει τον κόπο.