12+1 πράγματα για μένα

by - Οκτωβρίου 03, 2014


Με αφορμή το link party της Μάρθας από το blog Γίναμε Γονείς ,είπα να γράψω σήμερα 12+1 πράγματα για μένα.
  1. Όταν ήμουνα μικρή, ήθελα να με λένε Αλίκη γιατί μου άρεσε πολύ η Αλίκη Βουγιουκλάκη και η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων.
  2. Θα μπορούσα να ζω στο Παρίσι αν δεν ζούσα στην Αθήνα
  3. Μου αρέσει πάρα πολύ η σοκολάτα και ιδιαίτερα η γάλακτος, με αμύγδαλα, φουντούκια ή σταφίδες.
  4. Είναι φορές που βάζοντας ένα τραγούδι, καταλήγω να χορεύω ξέφρενα μόνη μου στο δωμάτιο σαν να βρίσκομαι σε συναυλία.
  5. Συχνά τα απογεύματα του χειμώνα, μου αρέσει να πηγαίνω σε μικρά καφέ και να πίνω τσάι με βουτήματα και μικρά σαντουιτσάκια.
  6. Κάνω συλλογή από βιβλία μαγειρικής, σπίρτα, όμορες χαρτοπετσέτες και παιχνιδάκια kinder έκπληξη.
  7. Από μικρή ονειρευόμουν να παντρευτώ στο Παρίσι, πράγμα το οποίο και έκανα.
  8. Προσπαθώ μεγαλώνοντας να είμαι πιο αισιόδοξη, υπομονετική και να συγχωρώ γρήγορα τους άλλους.
  9. Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια και θα ήθελα πριν πεθάνω να ταξιδέψω στην Αμερική και στην Αφρική.
  10. Η κόρη μου η Χριστίνα, είναι ο άνθρωπος που με κάνει να θέλω να γίνω καλύτερη.
  11. Η βανίλια και το τριαντάφυλλο είναι οι αγαπημένες μου μυρωδιές.
  12. Δύο βιβλία που αγαπώ πολύ, είναι "Το ημερολόγιο της Άννα Φράνκ " και ''Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι".
  13. Προσπαθώ εδώ και  χρόνια να κάνω μια πολύ μεγάλη τσιχλόφουσκα που να μην σπάει.
Αν θέλετε να μάθετε κάτι ακόμα για μένα, μην διστάσετε να αφήσετε ένα σχόλιο με τις ερωτήσεις σας.
Θα απαντήσω σε όλες το συντομότερο, μέσα από ένα καινούργιο ποστ!!

Σας φιλώ

FACEBOOK 

INSTAGRAM 

You May Also Like

39 σχόλια

  1. Καίτη oiparamythenies3/10/14, 1:25 μ.μ.

    Με αφορμή το link παρτυ του Γίναμε Γονείς έμαθα 12 +1 πραγματα για σένα και ευχομαι να πραγματοποιήσεις και το πιο τρελο ( με τη καλή έννοια) που έχω ακούσει και με έκανε να γελάσω, να κάνεις τη πιο μεγάλη τσιχλόφουσκα που δεν θα σπάει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο! Η πιο ωραία παρουσίαση που διάβασα μέχρι ώρας!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακράν η καλύτερη παρουσίαση εαυτού!!το διασκέδασα πολΎ! από το παρτυ έρχομαι και εγώ!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα μέσα από τις αναρτήσεις σου δείχνεις ιδιαίτερος άνθρωπος, εκλεπτυσμένος. Για μια ακόμη φορά μου το επιβεβαιώνεις. Ελπίζω να καταφέρουμε κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά!
    Από το πάρτυ του Γιναμε γονείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφη παρουσίαση
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφο το κείμενο σου! έμαθα περισσότερα για σένα και ότι εχουμε πολλά κοινά!
    αυτή τη φορά αφορμή να σε επισκεφτώ το λινκ πάρτυ του "Γιναμε Γονεις"!
    Ντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και για τα κοινά που έχουμε!!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχαχα! συγνώμη αλλά γελάω πολύ με την φούσκα!! αχαχαχαχαχα!
    Αύριο [γιατί εγώ το έδεσα ναυτικό κόμπο ότι θα συναντηθούμε] εκτός απο τον καφέ και τα κουλουράκια [που έχω ήδη αγοράσει!] θα πάρω και τσιχλόφουσκες να δοκιμάσουμε μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!!!
      Άντε, θα έρθω μόνο και μόνο για τις τσίχλες!!!

      Διαγραφή
  8. Θα συμφωνήσω κι εγώ με τα κορίτσια, όμορφη παρουσίαση! Όντως αυτό με την τσιχλόφουσκα το βρήκα πολύ αστείο! φιλάκια Ζωή μου, απ'το πάρτι έρχομαι κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχά Ζωή εγώ κοπανιέμαι στο αυτοκίνητο! Ακόμη χειρότερα :-) πραγματικά πολύ όμορφη η ανάρτηση σου, έχει στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη!
      Εσύ στο αυτοκίνητο, εγώ στο σπίτι, η εκτόνωση, εκτόνωση!!

      Διαγραφή
  10. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη στο 9 γλυκιά μαμά, μάλιστα γεννήθηκα στην Αφρική και μεγάλωσα εκεί τα πρώτα 5 χρόνια της ζωής μου μας δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα! Άσε που έχω ακούσει τόοσες ιστορίες από τον πατέρα μου που έζησε εκεί 17 χρόνια που την έχω θεοποιήσει στο μυαλουδάκι μου...! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου!! Πρέπει να είναι πολύ όμορφα εκεί!
      Έχεις ξαναπάει από τότε?

      Διαγραφή
    2. Όχι ακόμη... Θέλω πολύ όμως και όλο το λέω στον άντρα μου να το έχει υπόψιν του!! Ο πατέρας μου ιδίως που έζησε κυριολεκτικά και μέσα στη ζούγκλα και με ιθαγενείς έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ιστορίες να διηγηθεί.. Ξανά εδώ από το πάρτι!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Ζωή θέλουμε φωτογραφίες από τον γάμο σου στο Παρίσι...και αν έχεις ήδη ανεβάσει πες την ανάρτηση να την δω!!!
    Α...και εγω χορεύω μόνη μου...και μετά κοιτάω και προς το παράθυρο μπας και με βλέπει κανένας και χαζογελά!!!!!!!!( ισόγειο βλέπεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζωή πάντα είχα την εντύπωση ότι είσαι αινιγματική και πράγματι μου βγάζεις έναν παριζιάνικο αέρα! Απόλαυσα κι εγώ πολύ την ανάρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  13. Απο οτι κατάλαβες όλες θέλουμε να σε δούμε επιτέλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει, το 4 και το 13 είναι απλά θεϊκά!!! Είσαι τρελή!! Χαχα!!
    (Το party της marthas μας φέρνει πιο κοντά!)

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρχικά, αυτό με τη λίστα όπως είδα και στο 4seasonswithgeo θα το κάνω σίγουρα, έστω και για τον εαυτό μου! Ζήλεψα πολύ!
    Δεύτερον, μπήκες στην καρδιά μου μόνο και μόνο με το 4! Εγώ δε χορεύω, αλλά τραγουδάω σαν να δίνω συναυλία (και δεν έχω και καλή φωνή!!!)
    Φιλάκια! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζωή γέλασα πολύ με τη φούσκα!Χάρηκα πολύ που σε "είδα" και μιλήσαμε!!! Φιλιά στην όμορφη Χριστίνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα Ελεάννα κι ελπίζω να τα πούμε σύντομα κι από κοντά!!

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος7/10/14, 11:04 π.μ.

    Δύο πράγματα θα πω μόνο Ζωή... πρώτον, η εικόνα που φτιάχνει κάποιος για σένα διαβάζοντας το blog αντικατοπτρίζει τον άνθρωπο που βλέπει όταν σε γνωρίζει, και δεύτερον, πότε θα σε δούμε να κάνεις αυτήν την τσιχλόφουσκα;;;; Τσάμπα οι τσίχλες;;;

    Σ' ευχαριστώ που ήρθες στο πάρτυ μου, φιλάκια πολλά και στις δύο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέρασα για μια καλημέρα, από το πάρτυ της Μαρίας!
    Τα υπόλοιπα τα είπαμε απο κοντά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ηρθα και σημερα απο το πάρτυ της Μαρίας! καλό μεσημερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ισχύει η ευχή μου για τη τσιχλόφουσκα αλλα σημερα με αφορμη το link party θα ζητησω και μια τσιχλο-selfie. Φιλια απο oiparamythenies!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το ταξίδι στο Παρίσι το ζήλεψα να σου πω την αλήθεια, ταξιδιάρα ψυχή κι εγώ, ζηλεύω κάθε ταξίδι. "Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι" αγαπημένο βιβλίο επίσης. Είναι όμορφο τελικά να γνωρίζεις όμορφους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή