Λίστα Οκτωβρίου

by - Οκτωβρίου 01, 2014


Το φθινόπωρο είναι εδώ και μαζί του και η διάθεσή μου για απογευματινές βόλτες στη φύση, για βραδιές στο σπίτι με επιτραπέζια και σπιτική πίτσα, για επισκέψεις σε μουσεία και εκθέσεις παρέα με την Χριστίνα, για ανανέωση του σπιτιού μου, της ζωής μου, του εαυτού μου...
Εύχομαι αυτός ο μήνας να είναι γλυκός και πικάντικος ως σαν γλυκιά κολοκυθόπιτα!
Τον Οκτώβρη θέλω :
  • Να οργανώσω τον χρόνο μου καλύτερα, ώστε να προλαβαίνω να κάνω περισσότερα πράγματα μέσα στη μέρα.
  • Να γράψω ένα ποστ σχετικά με το homescooling που αρχίσαμε με την Χριστίνα.
  • Να κάνουμε πιο συχνές επισκέψεις οικογενειακός σε μουσεία και εκθέσεις.
  • Να φτιάξω μια γλυκιά κολοκυθόπιτα.
  • Να αρχίσω διατροφή χωρίς γλουτένη.
  • Να βάλω σε εφαρμογή όλα όσα θέλω να κάνω με το blog μου.
  • Να πάω μια βόλτα στη θάλασσα όταν ο καιρός θα είναι συννεφισμένος.
  • Να δω πιο πολύ σινεμά.
  • Να οργανώσω το επόμενό μου ταξίδι.
  • Να φτιάξω πρόγραμμα φαγητού για την κάθε μέρα της εβδομάδας.
  • Να αγοράσω το laptop μου.
  • Να ξαναρχίσω το πλέξιμο.
  • Να τρώω πιο πολλά φρούτα.
  • Να ονειρεύομαι πιο συχνά στον ξύπνιο μου.
  • Να ευγνωμονώ τον Θεό, την φύση, το σύμπαν, για όλα όσα έχω και είμαι.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.
Καλό σας μήνα!
Σας φιλώ.

FACEBOOK 

INSTAGRAM 

You May Also Like

14 σχόλια

  1. Καλημέρα και καλό μήνα! Σε διαβάζω κάθε μήνα και σου εύχομαι να πετυχαίνεις όσο περισότερους από τους στόχους που θέτεις. Θα ξεκινήσω κι εγώ την λίστα μου άμεσα. Πήρα τις αποφάσεις, πρέπει να τις θέσω και σε λειτυργεία, έτσι δεν είναι; Καλή συνέχεια λοιπόν! Περιμένω με αγωνία το post για το homeschooling.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που με διαβάζεις!!!
      Καλή αρχή με την δικιά σου λίστα! Και ναι, πολύ σύντομα θα γράψω μια ανάρτηση για το μάθημα στο σπίτι!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Ζωή και καλό μήνα! Μ'αρέσει η ιδέα της οργάνωσης μέσω της μηνιαίας λίστας, ίσως προσπαθήσω κι εγώ να την ακολουθήσω... και μ'αρέσει ακόμα περισσότερο που την τηρείς πιστά κάθε μήνα, δείχνει ότι είσαι άνθρωπος της οργάνωσης, πειθαρχημένος...να ΄σαι καλά! Σου εύχομαι να τηρήσεις παραπάνω από τρία γι'αυτόν το μήνα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι οι λίστες, με βοηθούν στο να μου θυμίζουν τα θέλω μου που μερικές φορές τα ξεχνώ ή τα βάζω σε δεύτερη μοίρα..
      Προσπαθώ όσο μπορώ να έχω μια σχετική οργάνωση και φυσικά δεν τα καταφέρνω πάντα..
      Αλλά να, αυτός είναι ο δικός μου τρόπος και μου αρέσει να τον μοιράζομαι μαζί σας!

      Διαγραφή
  3. Περιμένω κι εγώ το homeschooling!!
    Νομίζω είναι το πρώτο που πρέπει να πραγματοποιήσεις από την λίστα σου!!!!
    Και βέβαια μην αμελήσεις τα όνειρα στον ξύπνιο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα η λίστα! Νομίζω θα την κάνω κι εγώ, αν και με το πρόγραμμα δεν τα πάω πολύ καλά!
    Homeschooling; Για πες!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Θα γράψω πολύ σύντομα ένα ποστ για το σχολείο στο σπίτι!!

      Διαγραφή
  5. ζωή μου άρεσε πολύ η λίστα σου καθότι είδα σε πολλά τα δικά μου θέλω!!το homescooling ε ενδιαφέρει πολύ μιας και κάνω το ίδιο με τον μικρό μου!!αναμένω και εγώ λοιπόν!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι καλά που το κάνετε κι εσείς!
      Μπορούμε έτσι να ανταλλάξουμε ιδέες!!

      Διαγραφή
  6. βρίσκω τουλάχιστον τρία από τη λίστα σου που θα βάλω κι εγώ σε πλάνο για αυτό τον μήνα! Καλό μήνα λοιπόν να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή στην δικιά σου λίστα, και καλό μήνα να έχεις!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος2/10/14, 11:45 π.μ.

    εύχομαι να τα καταφέρεις όλα, το προτελευταίο είναι το πιο σημαντικό!!!
    Αrt Sophisticat!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά λατρεύω λίστες! Μου αρέσει που στο τέλος γράφεις να κάνεις έστω 3 από τα παραπάνω! Εγώ σου εύχομαι να τα κάνεις ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή