Όλα όσα έκανα από την λίστα Σεπτεμβρίου

by - Οκτωβρίου 02, 2014


Το πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός, νομίζω ότι είναι κάτι που δεν θα μπορέσω ποτέ να το συνηθίσω..
Φτάσαμε κι όλας στον Οκτώβρη και μπορώ να πω πως  ο Σεπτέμβρης ήταν ένας πολύ όμορφος και γεμάτος μήνας για μένα.
Ταξίδεψα, είδα φίλους, έκανα όμορφα πράγματα με την οικογένειά μου, και ένιωσα πως ο φετινός χειμώνας, θα είναι υπέροχος!
Να λοιπόν τι κατάφερα να κάνω μέσα τον περασμένο μήνα :
  • Να απολαύσω όσο μπορώ το ταξίδι που οργάνωσα στο εξωτερικό μόνο για μένα.
  • Να ξεκινήσω μπαλέτο.
  • Να προσθέσω κι άλλα τσάγια στην συλλογή μου.
  • Να συνεχίσω να μαζεύω χρήματα για καινούργιο laptop
  • Να αφιερώσω μια ώρα την ημέρα στο διάβασμα ενός όμορφου βιβλίου.
  • Να αρχίσω ένα είδος  homescooling με την  Χριστίνα.
  • Να ξαπλώσω στο γρασίδι και να δω τα φύλλα των δέντρων να πέφτουνε.
  • Να ξαναρχίσω να παίζω πιάνο.
  • Να οργανώσω το σπίτι για απογευματινές συναντήσεις με τσάι, πάστα φλώρα κι επιτραπέζια παιχνίδια.
  • Να δοκιμάσω καινούργιες συνταγές για χορτοφάγους.
  • Να επισκεφτώ ένα με δύο μουσεία.
  • Να ανανεώσω κάποια πράγματα στο blog μου.
  • Να συνεχίσω να βλέπω κι αυτόν τον μήνα την ζωή με θετικό βλέμμα.
  • Να μην παρατάω την προσπάθεια στη μέση.
  • Να ξεκινάω την μέρα μου με κλασσική μουσική.
  • Να κάνω 3 από τα παραπάνω. 
Σας φιλώ

FACEBOOK 

INSTAGRAM 

You May Also Like

5 σχόλια

  1. Super Ζωή μου! Δεν ολοκλήρωσες μόνο 3 αλλά 10...! Θα πρέπει να είναι πολύ διασκεδαστικό όλο αυτό με τη λίστα! Θες δε θες σε βάζει σε μια γραμμή οργάνωσης έτσι? Μοιάζει σαν υπόσχεση που πρέπει να τηρήσεις... Νομίζω πώς έχω πειστεί...θα σε αντιγράψω! σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tέλεια Ζωή,μας γεμίζεις και εμάς με διάθεση να κάνουμε όλο και περισσότερα πράγματα,μας παρακινείς ευχάριστα!!Είμαι τελικά άσχετη...αλλά το homescooling τι είναι;Χαλάρωση στο σπίτι;Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζωή μου, τελικά οι λίστες σου έχουν αποτέλεσμα!
    Και μεγαλώνουν όσο περνάνε οι μήνες και καταφέρνεις και κάνεις όλο και περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο σου
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια!!!
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας μηνύματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή