To know us better

by - Οκτωβρίου 07, 2014

  
Πριν από μερικές μέρες είχα την χαρά να γνωρίσω τέσσερις από τις κοπέλες με τις οποίες γράφουμε παρέα στο ηλεκτρονικό περιοδικό Mama Relax! 
Την Μαρία, την  Ευαγγελία, την Ελεάννα μέσω skype και φυσικά την Μάρθα, ηθική αυτουργό του περιοδικού και της συνάντησης. 
Ήμουν πολύ χαρούμενη που επιτέλους έβλεπα τα πρόσωπα πίσω από τις λέξεις. Ένιωσα αμέσως πολύ οικία και ζεστά με όλες τους και φυσικά σκέφτηκα για ακόμα μια φορά πόσο τυχερή είμαι που η ενασχόλησή μου με το blog στάθηκε αφορμή για νέες γνωριμίες.
Στην παρέα μας ήταν και 2 μικρές κυρίες, η Χριστίνα και η κόρη της Μάρθας, οι οποίες πέρασαν εξίσου καλά παίζοντας και γνωρίζοντας η μία την άλλη.
Για την περίσταση έφτιαξα μερικά κουλουράκια της χαράς, τα οποία μαζί με το εξαιρετικό κέικ της οικοδέσποινας συνόδεψαν την κουβέντα μας! 
Κορίτσια χάρηκα πάρα πολύ που σας γνώρισα και ελπίζω αυτή να είναι η αρχή και για άλλες συναντήσεις, και για άλλες γνωριμίες!


















Σας φιλώ

You May Also Like

19 σχόλια

  1. Μπράβο κορίτσια που συναντηθήκατε...είμαι σίγουρη ότι περάσατε υπέροχα! Πολύ θα ήθελα να βρισκόμουν κι εγώ ανάμεσά σας... σνιφ κλαπς! ίσως μιαν άλλη φορά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/10/14, 11:48 π.μ.

    Γιούπιιιιι!!! Μα τί ωραίες που βγήκαν οι φωτογραφίες!!!!! Ανυπομονώ να το ξανακάνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν τέλεια! Αααα κ αν έχετε κ άλλες φωτο θελω να μου τις στειλετε στο fb με μνμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι τσίχλες πάντως δεν εκπλήρωσαν τον σκοπό τους!
    Έγιναν πλαστελίνες στα παιδικά χεράκια!!!
    Κορίτσια πραγματικά ήταν υπέροχη η συνάντηση μας!
    Άντε και στην επόμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά Μαρθούλα, θα επιδοθούμε σε διαγωνισμό φούσκας!!!
      Ήταν τέλεια...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ήταν πραγματικά σαν να ήμουν εκεί!!!Πέρασα πολύ όμορφα και χάρηκα πολύ που σας γνώρισα καλύτερα!!! Την επόμενη φορά θα είμαι μαζί σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζηλεύω λέμε!!!!!! :)
    Τι ωραίο το βιβλιαράκι που παίζουν τα κορίτσια! Ποιο είναι;

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ ζηλεύω!! Να κανονίσουμε βρε κορίτσια πάλι, να έρθουμε κι οι υπόλοιπες! :-) Τέλεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρέπει να ήταν πολύ όμορφη η bloggoσυνάντησή σας, κορίτσια! Πολύ θα ήθελα να ήμουν κοντά και να ερχόμουν κι εγώ! Δε βγάλατε καμιά φωτο με τα προσωπάκια σας να σας θαυμάσουμε;;;; Anyway, είστε υπέροχες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο βρε κορίτσια! Την επόμενη θα έρθω σίγουρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μακάρι να τα κατάφερνα κι εγώ, χαίρομαι που περάσατε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή