Flash back

by - Απριλίου 23, 2015


Σήμερα είναι η γιορτή του αγαπημένου μου!!
Πέρσι τέτοια μέρα είχα γράψει το παρακάτω κείμενο που ήταν αφιερωμένο σε κείνον.
Από τότε μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα, πέραν του ότι η αγάπη μου για κείνον χρόνο με τον χρόνο όλο και μεγαλώνει..

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Για τον Γιώργο

"Δεν γράφεις ποτέ τίποτα για μένα.."μου είπε μια φορά διαβάζοντας ένα post μου ο Γιώργος. "Σαν να μην υπάρχω..σαν να μεγαλώνεις μόνη σου τη μικρή.."
Σήμερα γιορτάζει.
Σκέφτηκα λοιπόν να γράψω κάτι γι'αυτόν..
Αλλά τι? Και πως?
Πώς να γράψω για την αγάπη, για την συντροφικότητα, για την καλοσύνη, χωρίς να γίνω γραφική?
Πώς να αναφερθώ στο πόσο σημαντικός είναι στη ζωή μου, χωρίς να γίνω γλυκανάλατη?
Πώς να του πω πως ο λόγος που έχω την Χριστίνα, είναι ΑΥΤΟΣ ?
Πώς να του εξηγήσω πως η ζωή μου μαζί του, είναι αυτό που ονειρευόμουν πάντα, χωρίς να σκεφτεί ότι του λέω ψέματα?
Λέω λοιπόν για ακόμα μια φορά, να μην γράψω τίποτα γι'αυτόν.
Να του ευχηθώ μόνο 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Σας φιλώ

You May Also Like

4 σχόλια