Όλα όσα έκανα από την λίστα Απριλίου

by - Μαΐου 02, 2015


Ο Απρίλης ήταν σε γενικές γραμμές ένας υπέροχος μήνας!
Περάσαμε ένα πολύ όμορφο Πάσχα οικογενειακά αλλά και με φίλους που είχαμε καιρό να δούμε, έχοντας αρκετό χρόνο για ξεκούραση και όμορφες στιγμές.
Μπορεί να μην αγόρασα τελικά τον καναπέ που ήθελα, μιας και οι βόλτες στα μαγαζιά δεν είναι το καλύτερό μου τελευταία, αλλά έκανα άλλα από τα πράγματα που είχα στο νου μου για αυτόν τον μήνα!
Άρχισα πλέξιμο μπαίνοντας στην όμορφη παρέα της φίλης μου Καρολίν, που κάθε Δευτέρα μαζεύει στο σπίτι της μερικές φίλες και πλέκουμε όλες μαζί πίνοντας τσάι και συζητώντας!
Έφτιαξα λεμονάδα και την ήπια στο μπαλκόνι μου μια μέρα με πολύ ήλιο! Φτιάξαμε με την Χριστίνα διάφορες πασχαλινές κατασκευές και τις δωρίσαμε!
Πήγα στο Ντεμοντέ, ένα καινούργιο για μένα μαγαζί για φαγητό.
Έκανα μπάνιο με το καινούργιο μου σαπούνι και έφαγα μερικά, ευτυχώς μικρά, σοκολατένια αυγά. Αγοράσαμε βιβλία με την Χριστίνα και περπατήσαμε στην Πλάκα. Άκουσα το τραγουδάκι που ήθελα ΠΟΛΥ δυνατά και έπαιξα και πιάνο, και έκανα, κι άλλα πολλά που με έκαναν να καταλήξω στη σκέψη πως ο Απρίλης, ήταν τελικά ένας γενναιόδωρος μήνας !

Κατάφερα:



  • Να διαβάσω 2 βιβλία.
  • Να κανονίσω συναντήσεις με φίλους που δεν βλέπω όσο συχνά θα ήθελα.
  • Να σας πω για τα υπέροχα σεμινάρια Βοηθού Μητρότητας που έκανα.
  • Να πιω κρύα λεμονάδα με δυόσμο στο μπαλκόνι μου.
  • Να φτιάξω πασχαλινές κάρτες και άλλες κατασκευές με την Χριστίνα.
  • Να πάω σε ένα καινούργιο μαγαζί για φαγητό.
  • Να γράψω επιτέλους ένα ποστ για το δικό μου Παρίσι.
  • Να κάνω ένα αφρόλουτρο με το καινούργιο μου σαπούνι από άνθη κερασιάς.
  • Να αγοράσω τον πιο άνετο και χουχουλιάρικο καναπέ για το σαλόνι μου.
  • Να ξεκινήσω τα μαθήματα για πλέξιμο με βελόνες και βελονάκι, που ανακάλυψα.
  • Να γράψω ένα ποίημα.
  • Να συνεχίσω να μελετάω πιάνο.
  • Να φάω ένα μικρό σοκολατένιο αυγό.
  • Να ακούσω πάρα πολύ δυνατά αυτό το τραγούδι.
  • Να αγοράσω καινούργια παιδικά βιβλία μαζί με την Χριστίνα.
  • Να κάνουμε μια μεγάλη βόλτα στην Πλάκα την Μεγάλη Εβδομάδα
  • Να μεγαλώσω την συλλογή μου με βιβλία μαγειρικής.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.



  • Σας φιλώ

    You May Also Like

    4 σχόλια