Μεγάλη βιβλιοφάγος :Το σκάφανδρο του αισιόδοξου

by - Νοεμβρίου 13, 2015


Όταν ήμουνα μικρή με φώναζαν βιβλιοφάγο…
Μου άρεσε να διαβάζω με τις ώρες εξωσχολικά βιβλία. Μυθιστορήματα, ποίηση, βιογραφίες και ότι άλλο έπεφτε στα χέρια μου. Τα τελευταία χρόνια, κάνω αγώνα να τελειώσω ένα βιβλίο και μου λείπει το ταξίδι της ανάγνωσης… Ελπίζω σιγά, σιγά να κάνω περισσότερα και μεγαλύτερα βιβλιοταξίδια, μιας και δεν κοστίζουν και πολύ ενώ ταυτόχρονα μου μαθαίνουν ένα σωρό πράγματα.
Επίσης η καινούργια μου στήλη όπου θα μοιράζομαι μαζί σας τις εντυπώσεις μου από βιβλία που μου άρεσαν, πιστεύω πως θα μου δώσει ακόμα ένα κίνητρο για περισσότερη ανάγνωση!
Για αρχή, θα μοιραστώ μαζί σας μερικές φράσεις από το βιβλίο του Allan Percy “Το Σκάφανδρο του Αισιόδοξου οδηγός επιβίωσης σε δύσκολους καιρούς” από τις εκδόσεις Πατάκη.
Είναι απλά γραμμένο και διαβάζεται ευχάριστα, καθώς αναγνωρίζεις στα λεγόμενά του κομμάτια του εαυτού σου.

  • “Όποιος φοράει το σκάφανδρο του αισιόδοξου, δεν σπαταλάει την ενέργειά του θυμώνοντας και λογομαχώντας”.
  • “Για να δίνουμε τροφή στην αισιοδοξία, χρειάζεται να επιστρέφουμε στην φύση τακτικά”.
  • “Για να είμαστε αισιόδοξοι, είναι απαραίτητο να υπερβούμε τα όρια μας”.
  • “Γίνε το πιο θετικό και ενθουσιώδες άτομο που γνωρίζεις”.
  • “Να αφήσεις τον κόσμο λίγο καλύτερο απ΄όσο τον βρήκες, με ένα υγιές παιδί, μ΄έναν κήπο ή με μια καλύτερη κοινωνία”.
  • “Όλα έχουν την κατάλληλη στιγμή τους. Υπάρχει καιρός για τα πάντα κάτω από τον ουρανό.”
  • “Αν θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο, άλλαξε τον εαυτό σου”.
  • “Η ζωή ενός ανθρώπου δεν είναι παρά το προϊόν των σκέψεών του: μεταμορφώνεται σε αυτό που σκέφτεται”. 

Εσείς, διαβάζετε κάποιο βιβλίο τελευταία;
Θα χαρώ να το μοιραστείτε μαζί μου!


Σας φιλώ

You May Also Like

6 σχόλια

  1. Ωραία και αυτή η προσθήκη στο blog! Εγώ για την ώρα διαβάζω το βιβλίο "Όταν τα παιδιά θα γίνουν... Γονείς". Ενδιαφέρον και γεμάτο τροφή για σκέψη. Καλή συνέχεια στα ταξίδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μάγδα!
      Ενδιαφέρον ακούγεται το βιβλίο σου.
      Αν θέλεις πες μας τις εκδόσεις και τον συγγραφέα!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. είμαι στην ίδια φάση που ενώ για χρόνια και από παιδί πάντα ήμουν δεινή βιβλιοφάγος, πλέον για τους γνωστούς λόγους παλεύω να τελειώσω ένα βιβλίο ανά πόσους μήνες και γω δεν ξέρω....τώρα είμαι στις Φυλακές της Παιδικής μας Ηλικίας, της Μίλλερ, αλλά έχει μεσολαβήσει τέτοιο χρονικό κενό από τότε που το ξεκίνησα και δεν το ξανάπιασα που μάλλον θα χρειαστέι να το ξαναπιάσω από την αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Την ξέρω καλά αυτή τη φάση του μισού διαβάσματος! Ας ελπίσουμε πως θα είμαστε από δω και πέρα, πιο πιστές στα καινούργια μας ταξίδια!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Μετά από τα πραγματικά ταξίδια,τα ταξίδια μέσω των βιβλίων είναι τα καλύτερα!!Και εγώ ανέκαθεν διάβαζα,ενώ εχώ περάσει και περιόδους που δεν έχω όρεξη για διάβασμα!Πλέον πάντα υπάρχει ένα βιβλίο δίπλα στο κομοδίνο μου(αυτήν την περίοδο:ο Γιούγκερμαν του Καραγάτση) και πριν κοιμηθώ,πάντα διαβάζω,τώρα τελευταία το πέρνω και στην κολύμβηση και το χορό του Φραγκίσκου!Δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από ένα βιβλίο,ανυπομονώ τα Χριστούγεννα να χαθώ σε ένα βιβλιοπωλείο,καλή εβδομάδα Ζωή!!!(Τέλεια η νέα σου στήλη,πάντα ευπρόσδεκτες οι προτάσεις για νέα βιβλία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου! Υπέροχο το βιβλίο που διαβάζεις! Αγαπημένος ο Καραγάτσης.
      Χαίρομαι που μπορείς και “ταξιδεύεις” τόσο συχνά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή