Δεν φταίω εγώ, που μεγαλώνω…

by - Ιανουαρίου 15, 2016


“Δεν φταίω εγώ που μεγαλώνω, χτυπάει πισώπλατα ο χρόνος.
Δεν φταίω εγώ που μεγαλώνω, φταίει η ζωή που είναι μικρή…”
Θυμάμαι τον πατέρα μου να ακούει αυτό το τραγούδι του Παντελή Θαλασσινού και να συγκινείτε. Τότε δεν καταλάβαινα γιατί. Τώρα καταλαβαίνω.
Τα αυριανά μου γενέθλια με γεμίζουν με ανάμικτα συναισθήματα…
Από τη μια νιώθω μεγάλη χαρά κι ευγνωμοσύνη για όλα αυτά τα χρόνια ζωής που ήταν γεμάτα από χαρές, γιορτές, συγκινήσεις, συναντήσεις, απολαύσεις, εμπειρίες, κατακτήσεις, γνωριμίες, επιτυχίες, αποτυχίες, λάθη, πάθη, δάκρυα, χαμόγελα, γέλια, αγκαλιές και μαθήματα, ενώ από την άλλη νιώθω μια γλυκιά μελαγχολία για όλα αυτά που πέρασαν και “χάθηκαν” στο χρόνο, αλλά και για το γεγονός πως μεγαλώνω, για να μην πω γερνάω…
Αλλά όπως μου είπε και μια φίλη μου “Εμείς καλέ δεν μεγαλώνουμε ποτέ. Απλά γινόμαστε σοφότερες!”
Ξέρω πως την νύχτα του Σαββάτου που θα γιορτάζω τα χρόνια μου με φίλους και αγαπημένους ανθρώπους, όλη η μελαγχολία θα είναι παρελθόν. Αλλά να, αφού την νιώθω, είπα να μην την προσπεράσω και να την μοιραστώ.

Σας φιλώ

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Τα δικά μου πέρασαν μέσα στις γιορτές. Στις 27/12 έκλεισα τα 38 και όλα αυτά πέρασαν από το μυαλό μου. Και ξαφνικά θέλω να κάνω τόσα πράγματα που φοβάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Ζωή,χιλιόχρονη,να είσαι πάντα καλά με υγεία,αγάπη και πολλά,πολλά χαμόγελα,να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου!!!Η μελαγχολία ερχεται μερικές φορές,όχι μόνο στα γενέθλια,αλλά μετά κοιτάζω τον Φραγκισκάκο και όλα ξεχνιούνται,όλα χάνονται στο χαμόγελο του,στην ύπαρξη του...Καλημέρα,να περάσεις υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά έκανες και το μοιράστηκες Ζωή, να τα εκατοστήσεις και να σε χαίρεται η οικογένεια σου!
    Το σημαντικό δεν είναι πόσο χρονών είσαι, αλλά πόσο γεμάτα είναι αυτά τα χρόνια που έχεις ζήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα Ζωη!! Να ειναι γεματα ομορφες στιγμες με τους αγαπημενους σου!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή