Αγάπη είναι…

by - Σεπτεμβρίου 28, 2016


photo from Pinterest


Αγάπη είναι…
Να σου κρατώ το χέρι στα δύσκολα και στα καλά.
Να σε βλέπω με τα μάτια μου ανοιχτά αλλά και κλειστά.
Να περιμένω το κλειδί να γυρίσει στην πόρτα να την ανοίξεις και να μπεις.
Να θέλω να είμαι συνέχεια κοντά σου ακόμα κι όταν δεν είμαι.
Να νιώθω τη ζέστη σου τις κρύες νύχτες μακριά σου.
Να τρέχω με την φαντασία μου στα όμορφα βράδια μας.
Να χαμογελώ όταν γελάς.
Να μην φοβάμαι σε σένα να είμαι ο εαυτός μου.
Να θυμάμαι το χρώμα των ματιών σου ακόμα και στον ύπνο μου.
Να μην θέλω να σε αλλάξω.
Να σου τα δίνω όλα.
Να τραγουδάω το όνομά σου.
Να μην υπάρχει τίποτα που να μην μπορώ να κάνω για μας.
Να περιμένω τα σημάδια σου.
Να ξέρω το σώμα σου καλύτερα από το δικό μου.
Να έχω τόσα να σου πω να μην μου φτάνει η ώρα.
Να θέλω να γεράσω δίπλα σου.
Να ξέρω πως τα τραγούδια γράφτηκαν για μας.
Να ψάχνω το φως στα σκοτάδια σου.
Να σε γεμίζω με φιλιά προτού μου το ζητήσεις.
Να κρατάω την ελπίδα ζωντανή στην καρδιά σου.
Να μην περιμένω τίποτα από σένα.
Να ξέρω τις ανάγκες σου.
Να πονάω μακριά σου.
Να σε αγαπώ μέχρι το τέλος.

{με αφορμή ένα τραγούδι και όχι μόνο}

Προσθέστε ελεύθερα τι είναι αγάπη για σας.

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια