Όλα όσα έκανα από την λίστα Αυγούστου

by - Σεπτεμβρίου 07, 2016



Ο Αύγουστος με καλόμαθε φέτος και μου φέρθηκε με πολύ αγάπη! Τις δυο πρώτες του βδομάδες τις πέρασα στην Ιθάκη, αλλά και την συνέχεια του στην Αθήνα την χάρηκα εξίσου πολύ καθώς έτσι άδεια που ήτανε, μας έδωσε την ευκαιρία να ζήσουμε πολύ όμορφες στιγμές!
Τον Αύγουστο λοιπόν, μάζεψα κοχύλια και κολύμπησα σε κρυφές παραλίες όπου ζωγράφισα στην άμμο, κοιμήθηκα μέχρι αργά το μεσημέρι και άκουσα τα τζιτζίκια να τραγουδούν, παρέδωσα τη ζωή μου στα χέρια του θεού στην προσπάθεια μου να απαλλαγώ από τον έλεγχο, προσπάθησα να δείξω την αγάπη μου με πράξεις, χάρισα πράγματα που δεν ήθελα και πέρασα μια ολόκληρη μέρα στην παραλία γράφοντας για τις καλοκαιρινές μας περιπέτειες στο blog!
Δεν τα πήγα και άσχημα, τι λέτε;



  • Να μαζέψω κοχύλια και γυαλόπετρες για συντροφιά το χειμώνα.
  • Να πάω βαρκάδα για κολύμπι σε μια απάτητη παραλία.
  • Να κοιμηθώ μια μέρα μέχρι αργά το μεσημέρι.
  • Να ακούσω τα τζιτζίκια να τραγουδούν.
  • Να αφήσω την ζωή μου στα χέρια του Θεού μου.
  • Να δείξω με πράξεις την αγάπη μου.
  • Να ζωγραφίσω στην άμμο.
  • Να φτιάξω ένα γλυκό του κουταλιού με καλοκαιρινά φρούτα.
  • Να κάνω σχέδια μόνο για το σήμερα.
  • Να τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω. 
  • Να είμαι συνεπής στα θέλω μου.
  • Να φτιάξω κρέπες για πρωινό.
  • Να χαρίσω τα πράγματα που δεν θέλω πια να έχω.
  • Να περάσω μια ολόκληρη μέρα στην παραλία μέχρι να βραδιάσει.
  • Να γράψω τις καλοκαιρινές μας περιπέτειες στο blog.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω. 


  • Σας φιλώ


    You May Also Like

    2 σχόλια

    1. Εκτός του να κάνεις σχέδια μόνο για το σήμερα όλα τα υπόλοιπα γίνονται και σε φθινοπωρινή βερσιον! Πολύ όμορφη πάντως η λίστα σου!

      ΑπάντησηΔιαγραφή