Χριστούγεννα για μένα είναι…

by - Δεκεμβρίου 23, 2016


photo from Pinterst

Όπως πέρσι, έτσι και φέτος, το τελευταίο μου ποστ πριν από τα Χριστούγεννα, έχει θέμα τι είναι τα Χριστούγεννα για μένα (εδώ μπορείτε να δείτε το περσινό ποστ).
Χριστούγεννα για μένα είναι:

  • Χρυσόσκονη παντού.
  • Κεριά αναμμένα σε κάθε γωνιά του σπιτιού.
  • Μικρά πακετάκια με δώρα.
  • Κάρτες γεμάτες αγάπη.
  • Ανοιχτές αγκαλιές.
  • Νύχτες με κρύο και χιόνι.
  • Τσάι με μπαχαρικά.
  • Φωτάκια που αναβοσβήνουν.
  • Μελωδίες που μιλάνε στην καρδιά.
  • Μελένια γλυκά.
  • Η γιορτή της κόρης μου και του μπαμπά μου.
  • Εποχή για όμορφα ξενύχτια.
  • Οικογενειακά τραπέζια.
  • Ο μικρός τυμπανιστής.
  • Ευκαιρία για βαθιά συναισθήματα.
  • Βελούδο και λουστρίνι.
  • Κάστανα και ζεστό κρασί.
  • Χριστουγεννιάτικα βιβλία.
  • Ταινίες με στολισμένα έλατα.
  • Ποπ κορν με γεύση καραμέλα.
  • Ανάγκη για προσφορά.
  • Επιτραπέζια παιχνίδια.
  • Η Άγια νύχτα.
  • Ελπίδα.
  • Οι φίλοι μου.
  • Αστέρι λαμπερό.
  • Ο τάρανδος με την κόκκινη μύτη.
  • Τα παιδικά μου χρόνια.
  • Η κάθε μέρα με την κόρη μου.
  • Η αγκαλιά του αγαπημένου μου.
Αγαπημένοι φίλοι.
Προσθέστε ελεύθερα τι είναι Χριστούγεννα για σας!
Σας εύχομαι από καρδιάς, όμορφα και ειρηνικά Χριστούγεννα, γεμάτα από αγάπη για τον εαυτό σας και τους άλλους!

Σας φιλώ


Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

1 σχόλια

  1. Αγαπη, ηρεμια, φαγητο, πολυ φαγητο, αστερια, καρτες χριστουγεννων, χειροτεχνιες με τα παιδια και αλλα τοσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή