Λίστα Δεκεμβρίου

by - Δεκεμβρίου 02, 2016


photo from Pinterest 

Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο χαρούμενη με κάνει κάθε χρόνο αυτός ο μήνας!
Είναι ο μήνας των γιορτών και της αγάπης. Είναι ένας μήνας γεμάτος χρώματα, αρώματα και γεύσεις, ένας μήνας γεμάτος εκπλήξεις και δώρα και συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα. Είναι ο τελευταίος μήνας της χρονιάς, ο μήνας που κλείνει έναν ακόμα κύκλο στη ζωή μας!
Για αυτόν τον μήνα λοιπόν θέλω:
  • Να ζήσω την κάθε του στιγμή σαν να είναι η τελευταία μου.
  • Να πω μόνο αλήθειες.
  • Να χαρίσω κάτι που αγαπώ πολύ σε κάποιον.
  • Να κάνω το προσωπικό μου ρεκόρ στις αγκαλιές και στα φιλιά.
  • Να στάζουν μέλι τα λόγια μου.
  • Να κοιτάξω στα μάτια τους φόβους μου.
  • Να εξασκηθώ στην συγχώρεση.
  • Να αφήσω την ζωή να με πάει .
  • Να παραχωρήσω την θέση μου στο ταμείο του σούπερ μάρκετ σε κάποιον που έχει πολλά πράγματα ενώ εγώ θα έχω ένα.
  • Να πω καλημέρα και χρόνια πολλά πάνω από 1000 φορές.
  • Να προσευχηθώ και να διαλογιστώ.
  • Να συνοδέψω τα δώρα μου με ένα γράμμα αγάπης.
  • Να κοιτάξω την Χριστίνα και τον Γιώργο στα ματιά και να τους πω ΠΟΣΟ σημαντικοί είναι στη ζωή μου.
  • Να περάσω μια ολόκληρη μέρα με τους γονείς μου λέγοντάς τους ασταμάτητα την λέξη “Σας αγαπώ”.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.
Καλό μήνα αγαπημένοι μου και σας ευχαριστώ πολύ για τα μηνύματά σας και τα όμορφα λόγια σας που μου ζεσταίνουν την ψυχή!!! 💗

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 
INSTAGRAM 

You May Also Like

1 σχόλια

  1. Η καλυτερη λιστα θα ελεγα.. και η πιο ευκολη.. αλλα τοσο δυσκολα το κανουμε στην καθημερινοτητα μας..Καλη επιτυχια λοιπον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή