Για ποιον γράφω;

by - Δεκεμβρίου 14, 2016


photo from Pinterest

Από μικρή, αν δεν κάνω λάθος από την έκτη δημοτικού, κρατούσα ημερολόγιο.
Αυτός ήταν ένας τρόπος να καταγράφω τα συναισθήματά μου, τις αγωνίες μου, τους φόβους και τις χαρές μου. Να λέω με την γραφή όσα δεν τολμούσα να πω με το στόμα.
Να συλλέγω στιγμές, να μοιράζομαι με έναν φανταστικό αναγνώστη την καθημερινότητά μου.
Κάπως έτσι ξεκίνησα και αυτό το blog.
Και δεν σας κρύβω πως το απολαμβάνω και το αγαπώ πολύ αυτό που κάνω.
Υπάρχουν βέβαια και στιγμές που αναρωτιέμαι για ποιόν γράφω… Όταν έχω προσδοκίες από τον εαυτό μου, όταν δεν βλέπω την ανταπόκριση που περιμένω, όταν φαντάζομαι πως ότι γράφω και προσπαθώ να πω χάνετε στο άπειρο του κυβερνοχώρου αδιάβαστο και ανέγγιχτο.
Μα ευτυχώς όλο αυτό κρατάει λίγο! Τόσο λίγο, όσο το ανοιγόκλειμα των ματιών μου, όσο του να σκεφτώ πως γράφω για ΜΕΝΑ. Για την ψυχή μου. Αλλά και για ΣΑΣ. Για τις στιγμές που με διαβάζετε και παίρνετε κάτι δικό μου.
Και ναι! Το ξέρω πως κάπου, κάπως, κάποιοι, όλο και κάτι παίρνουν από τον μικρόκοσμό μου.
Μια ιδέα, μια εικόνα, ένα χαμόγελο, ένα νεύμα. Και είναι ΤΟΣΟ όμορφο όλα αυτό, σχεδόν μαγικό!  
Σε ευχαριστώ καλέ μου αναγνώστη! Σε ευχαριστώ για την ύπαρξη σου κρυφή ή φανερή και για τον πολύτιμό χρόνο που μου αφιερώνεις, κι ας μην σε “βλέπω” πάντα!
Σε ευχαριστώ…

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

7 σχόλια

  1. Να συνεχίσεις να γράφεις! (η φανατική σου αναγνώστρια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα ότι κάνουμε το κάνουμε για τον εαυτό μας αρχικά και μετά για όλους τους άλλους Ζωή,έτσι και με το γράψιμο,έτσι κάνω και εγώ!!Όσο για μένα ως αναγνώστης,είμαι συνεπής,απλώς δεν αφήνω πάντα σχόλιο,είτε γιατί δεν έχω έμπνευση εκείνη τη στιγμή για σχόλιο,είτε γιατί δεν έχω χρόνο και λέω μετά θα γράψω σχόλιο και το μετά γίνεται ποτέ!!Παίρνουμε πολλά από σένα και πρέπει να το ξέρεις!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου!! Κι εγώ διαβάζω πολύ, μα γράφω λίγο στα blogs γενικότερα… Θα ήθελα να είμαι πιο συνεπής σε σχέση με αυτό!

      Διαγραφή
  3. εδώ και κι εγω!! Να μοιράζομαι τις στιγμές σου!! πολλα φιλια Ζωη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα!!
      Να είσαι καλά!! Σε ευχαριστώ πολύ, πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Παίρνουμε πάρα πολύ από σένα Ζωή και κυρίως αυτή τη μαγεία και την ηρεμία που εκπέμπεις✨✨✨✨✨.
    Συνέχισε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή