Όλα όσα έκανα από την λίστα Νοεμβρίου

by - Δεκεμβρίου 05, 2016


Ο Νοέμβρης ήταν πολύ καλός μαζί μου!!
Μου φέρθηκε με τρυφερότητα και αγάπη…
Στολίσαμε το σπίτι μας από άκρη σε άκρη για τα Χριστούγεννα, στρώσαμε χαλιά και το τζάκι άναψε για τα καλά! Πήγαμε οικογενειακώς στο αγαπημένο εστιατόριο του καλού μου όπου και γιορτάσαμε τα γενέθλια του, ετοίμασα το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για το Χριστινιό μου, χάρισα στον εαυτό μου μια υπέροχη βραδιά σινεμά με την συνοδεία ποπ κορν φυσικά, όπου είδα δυο πολύ καλές ταινίες: “Εγώ ο Ντάνιελ Μπλέικ” του αγαπημένου μου σκηνοθέτη Ken Loach, με την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ερμηνεία του Dave Johns και “Ο χορευτής” που εξιστορεί την ζωή και την καλλιτεχνική πορεία του σπουδαίου χορευτή Sergei Polunin.
Έκανα διαλογισμό και γιόγκα! Εύχομαι ο Δεκέμβρης να είναι ένας εξίσου ωραίος μήνας για όλους μας!










  • Να αρχίσω τις προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα.
  • Να στρώσω τα χαλιά στο σπίτι μας.
  • Να ετοιμάσω ένα πριβέ γεύμα για τα γενέθλια του καλού μου.
  • Να κάτσω μπροστά στο αναμμένο τζάκι ακούγοντας τζαζ και πίνοντας κονιάκ.
  • Να καλέσω τους φίλους μου στο σπίτι για brunch.
  • Να ετοιμάσω το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για την Χριστίνα.  
  • Να πάω σινεμά.
  • Να πάω ένα σύντομο ταξιδάκι κάπου.
  • Να φορέσω βελούδινη φούστα.
  • Να φάω κάστανα και ποπ κορν.
  • Να συνεχίσω την γιόγκα και τον διαλογισμό.
  • Να ετοιμάσω με την Χριστίνα τις φετινές Χριστουγεννιάτικες κάρτες.
  • Να οργανώσω ένα βράδυ στρωματσάδα στο σαλόνι.
  • Να πάω επιτέλους για χαμάμ.
  • Να γράψω γράμμα στον Άγιο Βασίλη.     
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.
Σκέφτηκα να συνοδεύω από δω και πέρα ανάλογα ποστ με φωτογραφίες, όπου αυτό είναι δυνατό. Σας αρέσει η ιδέα;

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 
INSTAGRAM 

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Καλη και ομορφη εβδομαδα !!!!Παντα να περνατε χαρουμενα!!!!!!Καλες γιορτες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, πολύ!!
      Και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο! Καλές γιορτές.

      Διαγραφή