Μα πώς γίνεται, πώς;

by - Ιανουαρίου 16, 2017


Σήμερα έχω τα γενέθλιά μου κι αναρωτιέμαι, μα πώς γίνεται, πώς;
Να μεγαλώνω στα χαρτιά κι εγώ να μπαίνω σε “σπηλιά” κάτω από το τραπέζι, να θέλω να ακούω ότι με αγαπάνε μέχρι τον ουρανό, να τρώω σοκολάτα για πρωινό, τσιχλόφουσκες και παγωτό, να αγοράζω δρακουλίνια, μετά να παίρνω πακοτίνια, να βάζω τα κλάματα σε ταινίες παιδικές, να θέλω χίλιες αγκαλιές, να θέλω δώρο τραμπολίνο, να κάνω συχνά τον πιγκουίνο, να φοράω μπιτζάμες και παλτό, να τρώω χιόνι από τον ουρανό, να θέλω αγκαλιές απ’ τη μαμά μου, να φτιάχνω κοτσιδάκια τα μαλλιά μου, να ζωγραφίζω με νερομπογιές, να κάνω φάρσες τηλεφωνικές, να σβήνω 5 τούρτες στα γενέθλιά μου, να βάζω πάνω όλα τα κεριά μου, να έχω 10 συλλογές, χαρτοπετσέτες, αυτοκόλλητα, ακόμα και ξυλομπογιές, να θέλω να φτάσω στο φεγγάρι, να περπατάω με καμάρι και να αναρωτιέμαι, μα πώς γίνεται, πώς; Να μεγαλώνω στα χαρτιά και να’μαι, σήμερα εδώ πιο παιδί κι από παιδί χωρίς να ξέρω το γιατί!

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

12 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά μικρό μου, αγαπημένο κοριτσάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/1/17, 11:51 π.μ.

    Υπέροχο κείμενο............
    Χρόνια σου πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο κείμενο!!!Χιλιόχρονη Ζωή,εύχομαι να μην χάσεις ποτέ το παιδί που υπάρχει μέσα σου!!!Με υγεία και πολλά,πολλά παιδιάστικα χαμόγελα πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ιωάννα! ότι καλύτερο εύχομαι και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Τόσο συγκινητικό κείμενο... να τα εκατοστήσεις Ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το λατρεψα!!! Πόσο χαρούμενα, αστεία, συγκινητικά, αληθινά γαργαλιστικά λόγια!!!! Από τις ομορφότερες γενέθλιες αναρτήσεις που έχω διαβάσει Ζωή!!! Χρόνια σου πολλά ξανά και από εδώ. Οι ευχές μου στο instagram:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα που τα έγραψες! Χιλιόχρονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστω πολυ!
    Χαίρομαι που σου άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή