Love your body: Γιόγκα και Διαλογισμός

by - Ιανουαρίου 25, 2017


Για σας και χαρά σας!
Aν θυμάστε, πριν λίγο καιρό είχα τα γενέθλιά μου. Σκεφτόμουν λοιπόν τι δώρο να μου κάνω.
Ρούχα, βιβλία, καλλυντικά, έχω πολλά και δόξα το θεό οι φίλοι μου ποτέ δεν με ξεχνούν.
Άσε που κάνω και το project 365 μέρες χωρίς ψώνια με αποτέλεσμα να μπαίνω σε μαγαζί και να χαόνομαι. Έψαχνα λοιπόν κάτι Για μένα. Κάτι που πραγματικά θα ήθελα να συνδεθώ μαζί του. Και το βρήκα!
Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με τον διαλογισμό και με τη γιόγκα, κάτι το οποίο με κάνει να αισθάνομαι γαλήνη και ηρεμία. Η γιόγκα μπήκε στη ζωή μου, σε μια περίοδο που είχα απόλυτη ανάγκη από άσκηση αλλά δεν ήθελα καθόλου να κλειστώ σε ένα συμβατικό γυμναστήριο. Αυτήν την περίοδο ασκούμε στην kundalini. Μέσα από την γιόγκα μαθαίνω το σώμα μου και τα όρια μου. Μαθαίνω να κάνω τα πράγματα στον χρόνο μου και να μην συγκρίνομαι με κανέναν άλλο. Μαθαίνω να με αγαπώ και να με φροντίζω. Μαθαίνω την δύναμη της αναπνοής μου και του μυαλού μου. Μαθαίνω να πειθαρχώ και να πιστεύω σε μένα με αγάπη και σεβασμό. Και φυσικά μαθαίνω να αυτοσυγκεντρώνομαι, να διαλογίζομαι και να ανακτώ τις δυνάμεις μου.
Η καθημερινή εξάσκηση με επαναφέρει στο κέντρο μου και με γεμίζει ενέργεια.


Όταν ήρθε στο δρόμο μου αυτό το υπέροχο μαξιλάρι διαλογισμού, το ερωτεύτηκα αμέσως!
Είναι κατασκευασμένο από φυσικά υλικά, όπως οργανικό βαμβάκι και φαγόπυρο.
Είναι μεγάλη μου χαρά να ξεκινάω την μέρα μου με διαλογισμό και προσευχή και αυτό το πανέμορφο “γκατζετάκι” την κάνει ακόμα μεγαλύτερη.
Αυτό ήταν το δώρο μου και είπα να το μοιραστώ μαζί σας!

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια