Μικρή βιβλιοφάγος: Η Οδύσσεια και Το Παραμύθι χωρίς Όνομα

by - Φεβρουαρίου 06, 2017


Σήμερα η Μικρή βιβλιοφάγος σας προτείνει δυο αγαπημένα της βιβλία από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.
Ο πρώτος μου Όμηρος: Οδύσσεια και το Η πρώτη μου Πηνελόπη Δέλτα: Παραμύθι χωρίς Όνομα.


Η καταγωγή της Χριστίνας από την πλευρά του μπαμπά της, είναι από την πανέμορφη Ιθάκη. Ο Οδυσσέας λοιπόν και οι περιπέτειές του, ήταν από τα πρώτα ακούσματά της.
Όταν ήρθε στα χέρια μας η Οδύσσεια από τις εκδόσεις Μεταίχμιο, χάρηκε πολύ που μπορούσε να την ξανακούσει μέσα από την απλή και κατανοητή αφήγηση της Λίνας Σωτηροπούλου που έκανε την διασκευή, αλλά και να την “δει” μέσα από την όμορφη εικονογράφηση της Κατερίνας Βερούτσου. Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και η αναζήτηση του δρόμου προς την πατρίδα του την Ιθάκη, μαθαίνουν στη Χριστίνα ότι το θάρρος, η τόλμη, το κουράγιο, η επιμονή και η θέληση, μπορούν να ξεπεράσουν όλα τα εμπόδια.
Ένα πολύ όμορφο βιβλίο για παιδιά από 4 ετών.



Το δεύτερο βιβλίο είναι ένα δικό μου αγαπημένο, απ’όταν ήμουν μικρή.
Είναι “Το Παραμύθι χωρίς Όνομα” της πολυαγαπημένης Πηνελόπης Δέλτα, και η χαρά μου είναι μεγάλη που μέσα από την διασκευή της Τζέμης Τασάκου και την όμορφη εικονογράφηση της Αιμιλίας Κονταίου, είναι γραμμένο έτσι ώστε να μπορώ να το διαβάσω και στην τετράχρονη κόρη μου.


Ένα παραμύθι κλασικό μα συνάμα και τόσο σύγχρονο και διαχρονικό κι ας έχει γραφτεί το 1910. Ένας αγώνας για το δίκιο και το άδικο. Ένας αγώνας για τη ζωή που ξεκινάει πολλές φορές ξανά από το μηδέν. Ένα παραμύθι που μιλάει με συμβολισμούς για την σύνεση και τη γνώση, για το συλλογικό καλό, για την προσωπική δουλειά που πρέπει να κάνει ο καθένας μας με τον ίδιο του τον εαυτό, για τον ίδιο αλλά και για το καλό όλων. Ένα σωστό κοινωνικοπολιτικό μανιφέστο που δυστυχώς, ταιριάζει πολύ στις μέρες μας…




Βρίσκω πολύ αξιόλογη την προσπάθεια των εκδόσεων Μεταίχμιο, που μέσα από την σειρά “Η πρώτη μου λογοτεχνία” δίνουν την ευκαιρία σε παιδιά από 4 ετών και πάνω, να έρθουν σε επαφή με κλασικά και διαχρονικά λογοτεχνικά αριστουργήματα, ελληνικά και ξένα.  Έργα όπως “Ο Δον Κιχώτης”, “Ο Μάγκας”, “Ο Τομ Σόγιερ”, “Ο Ερωτόκριτος” κ.α είναι πια προσιτά και σε αυτές τις ηλικίες!

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

Το post αυτό έγινε σε συνεργασία με τις εκδόσεις Μεταίχμιο.

You May Also Like

0 σχόλια