Μικρή βιβλιοφάγος: Η Ώρα του Παιδιού

by - Φεβρουαρίου 13, 2017


Καλημέρα σας παιδιά μου, είναι η θεία Λένα εδώ, να σας πει ένα παραμύθι όμορφο και χαρωπό…”.


Η εκπομπή της Θείας Λένας (Αντιγόνης Μεταξά) στο ραδιόφωνο, ήταν το “dvd” των γονιών μου όταν την δεκαετία του 50 άκουγαν τα παραμύθια και τις ιστορίες της. 
Το τραγουδάκι αυτό, μου το τραγουδούσανε κι εμένα όταν ήμουνα μικρή, λίγο πριν μου διηγηθούν ένα παραμύθι και παρ’όλο που η εκπομπή δεν υπήρχε πια, είναι σαν να την άκουγα κι εγώ.


Αργότερα όταν γεννήθηκε η Χριστίνα, άρχισα να βάζω στο youtube τα παραμύθια της Θείας Λένας με την χαρακτηριστική της φωνή, τις νοσταλγικές μελωδίες και με αυτήν την πατίνα του χρόνου που σου δημιουργεί ηρεμία και ζεστασιά. 
Όταν έμαθα για την επανέκδοση του βιβλίου της από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος χάρηκα πολύ!
Θα μπορούσαμε πια με την Χριστίνα να διαβάζουμε τα παραμύθια και τις ιστορίες από όλον τον κόσμο που ακούστηκαν στην εκπομπή της, εικονογραφημένα από μεγάλους ζωγράφους και εικονογράφους, όπως ο Περικλής Βυζάντιος, ο Κώστας Καρυωτάκης κ.α.


Και πραγματικά. Όταν πήρα το βιβλίο στα χέρια μου, γοητεύτηκα από την όμορφή του έκδοση με τις μεγάλες και “βαριές”του σελίδες, γεμάτες από 29 ιστορίες και με εικόνες που ομολογώ, μου λείπουν από τα σύγχρονα παραμύθια…


 “Η Ώρα του Παιδιού” είναι ένα βιβλίο που σας το συστήνω ανεπιφύλακτα, ακόμη κι αν δεν σας λέει τίποτα το όνομα και η ιστορία της συγγραφέως, πρωτοπόρου παιδαγωγού και ηθοποιού, η οποία βραβεύτηκε από την Ακαδημία Αθηνών για το έργο της και την συνεισφορά της στην παιδεία. 
Το βιβλίο μπορείτε να το αγοράσετε εδώ με έκπτωση. 


Σας φιλώ

Βρείτε με σε

FACEBOOK  
και 

Το post αυτό έγινε σε συνεργασία με τις εκδόσεις Παπαδόπουλος.

You May Also Like

0 σχόλια