Όλα όσα έκανα από την λίστα Ιανουαρίου

by - Φεβρουαρίου 03, 2017


photo from Pinterest

Ο Γενάρης, ήταν ένας περίεργος μήνας.
Ήταν ο μήνας των γενεθλίων μου, και αυτό από μόνο του είναι κάτι! Δεν οργάνωσα κάποια φιέστα όπως τις προηγούμενες χρονιές, παρά αφέθηκα στην ροή να με πάει και τα πράγματα γίνανε όπως ακριβώς έπρεπε να γίνουν! Προσπάθησα να κρατήσω την ελπίδα και την αισιοδοξία μου, παρ΄’όλα όσα συμβαίνουν γύρω μου, ζωγράφισα με τα καινούργια μου χρώματα, γέμισα το ημερολόγιο μου με όμορφα αυτοκόλλητα, και ξεκίνησα τον βιβλιομαραθώνιό μου.  Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάφερα να κάνω όλα όσα ήθελα, αλλά όπως σας είπα και πιο πάνω, παραδόθηκα στην ροή της ζωής και αυτό είναι τελικά το πιο σημαντικό!
Τον Γενάρη λοιπόν κατάφερα:
  • Να καλέσω φίλους στο σπίτι για τσάι και συμπάθεια.
  • Να κάνω τα βήματα που σκέφτομαι εδώ και καιρό.
  • Να πάω μια βόλτα στη θάλασσα.
  • Να γιορτάσω τα γενέθλια μου χωρίς κανένα πλάνο.
  • Να παραδοθώ στη ροή της ζωής.
  • Να περάσω μια μέρα στο κρεβάτι.
  • Να φτιάξω τα αγαπημένα μου μπισκότα με βούτυρο και θαλασσινό αλάτι.
  • Να μην κρίνω κανέναν και τίποτα.
  • Να εξασκηθώ κάθε πρωί στην ελπίδα και την αισιοδοξία.
  • Να ζωγραφίσω με τα καινούργια μου χρώματα.
  • Να πάω σινεμά.
  • Να κάνω ένα ζεστό αφρόλουτρο πίνοντας το τσάι μου κι ακούγοντας μουσική. 
  • Να γεμίσω το ημερολόγιο μου με όμορφα αυτοκόλλητα.
  • Να ξεκινήσω έναν προσωπικό βιβλιομαραθώνιο.
  • Να χαρίσω όλα όσα δεν θέλω. Ρούχα, παπούτσια, αντικείμενα, συναισθήματα.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

  • Σας φιλώ

    Βρείτε με σε
    FACEBOOK  
    και 

    INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια