Μικρές χαρές: Spetsathlon 2017

by - Μαΐου 10, 2017

Σήμερα θα σας μιλήσω για μια μικρή-μεγάλη χαρά και θα σας πάρω μαζί μου ταξίδι στις Σπέτσες!
Είστε έτοιμοι;
Την περασμένη Παρασκευή είχα την μεγάλη χαρά να βρεθώ στο πανέμορφο νησί των Σπετσών, καλεσμένη της αγαπητής Dr. Μαρίνας Κουνταρέλη, Ιδρύτριας και Προέδρου της Οργανωτικής επιτροπής του Spetsathlon.
Για όσους δεν το γνωρίζετε, να σας πω πως το Spetsathlon το οποίο ξεκίνησε το 2003 και φέτος γιορτάζει τα 5 χρόνια από την ίδρυσή του, αποτελεί το μεγαλύτερο και πιο αναγνωρισμένο τρίαθλο στην Ελλάδα με πληθώρα συμμετοχών τόσο απο την χώρα μας, όσο και από το εξωτερικό.
Είχα την ευκαιρία να θαυμάσω από κοντά πολλούς αθλητές, μεταξύ των οποίων και ολυμπιονίκες και παραολυμπιονίκες, οι οποίοι αγωνίστηκαν στην κολύμβηση, στο τρέξιμο και στην ποδηλασία.
Η οργάνωση όπως και η φιλοξενία ήταν άψογη και υποδειγματική.

1η Μέρα

Πήραμε το δελφίνι για Σπέτσες από τον Πειραιά, την Παρασκευή το απόγευμα.
Η διαδρομή ήταν πολύ ευχάριστη, μιας και με την αγαπημένη μου φίλη Κατερίνα δεν σταματήσαμε την κουβέντα και τα γέλια! Λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, θαυμάσαμε και ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα.

Φτάνοντας στις Σπέτσες, πήγαμε κατευθείαν στο δωμάτιο που μας είχε κλείσει η παραγωγή, στο Ξενοδοχείο Νησιά το οποίο είναι πάνω στη θάλασσα, και κάθε του διαμέρισμα έχει το όνομα ενός διαφορετικού ελληνικού νησιού.
Η φιλοξενία ήταν άψογη, και όσοι από εσάς με ακολουθείτε στο INSTAGRAM θα είδατε το tour που έκανα, καθώς και την goody back αλλά και τα καλούδια της Arla που μας περίμεναν στο δωμάτιο.
Μόλις φρεσκαριστήκαμε, πήγαμε αμέσως για φαγητό κι ύστερα κλείσαμε την μέρα μας με ένα ποτό στο πανέμορφο 1800.

2η Μέρα

Το Σάββατο το πρωί, αφού πήραμε πρωινό στο ξενοδοχείο, πήγαμε στην πλατεία μπροστά από το Poseidonio Grand Hotel οπού είχε στηθεί το "στρατηγείο" των αγώνων!

(photo via)

Έπειτα σειρά είχε το μεσημεριανό γεύμα, στην ταβέρνα ΤΑΡΣΑΝΑΣ δίπλα στη θάλασσα, όπου απολαύσαμε το ειδικά διαμορφωμένο μενού της ARLA (ενός εκ των χορηγών του Spetsathlon), αλλά και τα πεντανόστιμα γλυκά που ετοίμασαν live για την περίσταση, οι αγαπημένοι μου Στέλιος Παρλιάρος και Πόπη Χρυσανθίδου.
Δυστυχώς ήταν όλα τόσο νόστιμα και λαχταριστά, που δεν είχα το μυαλό μου στις φωτογραφίες...

Στον γυρισμό, πήραμε την άμαξα και είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε το μαγευτικό τοπίο του νησιού.

Το απόγευμα το περάσαμε στην Βεράντα του Poseidonio Grand Hotel, που νομίζεις ότι έχει βγει από άλλη εποχή, όπου ο chef patissier μας κακόμαθε με τις λαχταριστές του δημιουργίες.

Το βράδυ δειπνήσαμε στο εξαιρετικό εστιατόριο Orloff όπου δυστυχώς, ούτε από κει έχω να σας δείξω φωτογραφίες.
Η βραδιά έκλεισε τις πρώτες πρωινές ώρες, στο bar Bikini!

(photo via)

3η Μέρα

Το πρωινό μας την Κυριακή, το πήραμε παρέα με τους φίλους μας, στο Poseidonio Hotel, και μετά απολαύσαμε τους αγώνες και τους νικητές!

Τέλος, αφού κάναμε μπάνιο στην πισίνα του ξενοδοχείου μας, γευματίσαμε και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής!

Ήταν ένα υπέροχο 3ήμερο, που είχα την αίσθηση ότι διήρκησε μια βδομάδα...
Μαρίνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποδειγματική φιλοξενία, Κατερίνα μου είσαι μοναδική, Πόπη, Στέλλα, Στέλιο, Γρηγόρη, η παρέα σας ήταν το κάτι άλλο! Σας ευχαριστώ.