Μικρές χαρές: Ένα μικρό χωριό μέσα στην πόλη

by - Ιουνίου 23, 2017


Γεια σας φίλοι μου!
Όσοι από σας με ακολουθείτε στο Instagram, θα ξέρετε ήδη πως σας ζητάω να μου στείλετε με ένα μήνυμα τα αγαπημένα σας μέρη για καφέ και τσάι, μιας και έχω ξεκινήσει και ψάχνω καινούργια όμορφα μαγαζιά στην πόλη, που θα γίνουν αφορμή για μια μικρή χαρά στην καθημερινότητά μου.
Ήδη έχω πάει σε μερικά ακολουθώντας τις δικές σας προτάσεις, για αυτό συνεχίστε να μου τις στέλνετε.
Χτες πήγα σε ένα "μικρό χωριό" μέσα στην πόλη.
Στο καφέ-bistro "Le Petit Village" που βρίσκετε σε ένα μικρό στενάκι όπως κατεβαίνουμε την Μητροπόλεως και θυμίζει γαλλική εξοχή, με το λευκό και το κίτρινο να κυριαρχούν στον χώρο.
Αυτό το μικρό, φωτεινό και συνάμα κουκλίστικο μαγαζί, φτιαγμένο με μεράκι σαν σκηνικό παράστασης από τον καλλιτέχνη ιδιοκτήτη του, μου άρεσε πολύ. Μου άρεσε η μίνιμαλ διακόσμησή του, τα mix and much έπιπλα του, οι λευκοί του τοίχοι αλλά και τα καλάθια του με τα κίτρινα λεμόνια, αφού εκεί μπορεί κανείς να βρει ωραιότατη σπιτική λεμονάδα και μάλιστα σε αρκετές παραλλαγές.
Μα πιο πολύ μου άρεσε ο φανοστάτης του, που φωτίζει μέρα και νύχτα δείχνοντας σου τον δρόμο προς ένα μέρος που αξίζει να επισκεφτείς.
Σε αυτό το μικρό καλαίσθητο χωριό στην καρδιά της πόλης, μπορείς να απολαύσεις τον καφέ σου, φρεσκοστυμένους χυμούς και smoothies, αλμυρές και γλυκιές νοστιμιές, αλλά και κρουασάν που βγαίνουν ζεστά, ζεστά απο τον φούρνο, ταξιδεύοντάς σε νοερά στο όμορφο Παρίσι.
Ο Δημήτρης που έχει το μαγαζί, θα σε περιποιηθεί και με το παραπάνω. Θα σε ρωτήσει αν όλα είναι εντάξει και θα σε κάνει να νιώσεις σαν στο σπίτι σου. Θα σου δώσει το κλειδί (σήμα κατατεθέν του μαγαζιού) για να σταματήσεις για λίγο τον χρόνο και να απολαύσεις την στιγμή.









*Le Petit Village : Φωκίωνος 2, Σύνταγμα τηλ.2130 3315616

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο Ζωή!!!Και εμένα μου αρέσει να βρίσκω ,όμορφα,"ταξιδιάρικα" cafe,καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ένα μικρό διαμαντάκι στο κέντρο που αρκετοί νομίζω δεν γνωρίζουν! Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή