Οι μέρες μας μέσα από το κινητό μου #45

by - Οκτωβρίου 16, 2017


Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
Οι τελευταίες μέρες ήταν τόσο γεμάτες, που πραγματικά απορώ πώς προλάβαμε να τα κάνουμε όλα. Μα ναι, αυτό είναι! Όταν τα πράγματα είναι ωραία κι έχουμε και καλή παρέα, πάντα τα προλαβαίνουμε. Σινεμά, θέατρο, συναντήσεις με φίλους και όμορφες στιγμές με βόλτες και νόστιμο φαγητό, ήταν μερικά από όλα όσα κάναμε τις τελευταίες μέρες..



Πήγα στην πρεμιέρα της ταινίας "Μικρό μου Πόνυ-η ταινία" καλεσμένη από τις Εκδόσεις Παπαδόπουλοςστην οποία πέρασα πολύ όμορφα και ανυπομονώ να την ξαναδώ και με την Χριστίνα που είμαι σίγουρη πως θα της αρέσει!



Φάγαμε σε καινούργια μέρη, με την καλύτερη παρέα. 











Πήγαμε σε παρουσιάσεις βιβλίων και δεχτήκαμε πακετάκια αγάπης.






Επισκεφτήκαμε το πρώτο σχολικό Street Festival τέχνης και αποδοχής, όπου ζωγραφίσαμε και παρακολουθήσαμε αφήγηση παραμυθιού από τον Αντώνη Παπαθεοδούλου.





Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης "Νέκυια-Εκ-Σταση" στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν σε σκηνοθεσία της Φένιας Παπαδόδημα και πήγαμε σε ένα πολύ όμορφο παιδικό πάρτι.



Συνάντησα ενδιαφέροντες ανθρώπους σε πολύ όμορφα μέρη και άρχισα να παίρνω μαζί μου ένα από τα αγαπημένο μου πια σακουλάκια-βαζάκια που έφερα από το Παρίσι!








Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια