Οι μέρες μας μέσα από το κινητό μου #46

by - Οκτωβρίου 30, 2017


Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Οι τελευταίες μέρες είχαν πολύ τρέξιμο, πολύ δουλειά στο στούντιο, αλλά και όμορφες οικογενειακές στιγμές μαζί με καλούς φίλους. Είδαμε θέατρο, πήγαμε για φαγητό, χαρήκαμε την ζεστασιά του σπιτιού μας και διαβάσαμε όμορφα βιβλία.
Και όσο ο χειμώνας κάνει πιο αισθητή την παρουσία του, κάτι μου λέει πως αυτές οι μέρες θα είναι περισσότερες!


Κάναμε "τούρτα" έκπληξη στην γλυκιά Μαρία 
για τα πρώτα γενέθλια του blog της.



Πήγαμε θέατρο. Στον "Ματία τον Α'" της Άλκη Ζέη στο θέατρο Άλφα.ιδέα όπου τις εντυπώσεις μας μπορείτε να δείτε διαβάσετε εδώ, αλλά και να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό μου για 3 2πλές προσκλήσεις!
Είδαμε επίσης "Το Χρυσό Αρισμαρί" της Κέλλυς Σταμουλάκη στο θέατρο Ήβη αλλά και την "Φιλουμένα" με την Ελένη Ράντου και τον Γιάννη Βούρο, στο θέατρο Διάνα που μας άρεσε πολύ και σας την προτείνω να την δείτε.









Πήγαμε για φαγητό και για τσάι σε αγαπημένα μέρη.












Πήγαμε στην παρουσίαση των καινούργιων βιβλίων των εκδόσεων Μεταίχμιο
και είχαμε την χαρά να γνωρίσουμε και συνομιλήσουμε με τις συγγραφείς αλλά και την εκδότρια του οίκου. 






Τέλος ξεκίνησα στη δουλειά δυο καινούργια projects που πολύ μου αρέσουν και μου δίνουν χαρά!




Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια