Λίστα Νοεμβρίου

by - Νοεμβρίου 01, 2017



Γεια σας και χαρά σας.
Καλό μήνα να έχουμε φίλοι μου γεμάτο αγάπη, φως, συνειδητοποιήσεις και όμορφες στιγμές.
Η λίστα αυτού του μήνα είναι ιδιαίτερη και "ντυμένη" με αγάπη, μιας και την στολίζει το υπέροχο σκίτσο της ταλαντούχας Pelagie de Paris , δουλειά της οποίας μπορείτε να δείτε εδώ!
Με την Pelagie γνωριστήκαμε μέσα από τον κόσμο του instagram και είχα την χαρά να λάβω ως δώρο-έκπληξη πριν από μερικές μέρες, την προηγούμενη μου λίστα σκιτσαρισμένη σε χαρτί από τα χεράκια της και τώρα αυτήν την πολύ όμορφη αποτύπωση όλων όσων θέλω να κάνω αυτόν τον μήνα. 
Δεν είναι υπέροχη;
Γλυκιά μου Pelagie, σε ευχαριστώ πολύ, πολύ!!!
Για τον Νοέμβριο λοιπόν θέλω:
  • Να κάνω ένα αφρόλουτρο με πολλές σαπουνάδες.
  • Να πιω ζέστη σοκολάτα και να φάω κρουασάν για πρωινό.
  • Να ζητήσω κι ας μην πάρω .
  • Να ξαναρχίσω γαλλικά.
  • Να ετοιμάσω κάτι για τα γενέθλια του καλού μου.
  • Να κατεβάσω τα χειμωνιάτικα. 
  • Να ξεκινήσω το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντιστροφής μέτρησης της Χριστίνας.
  • Να μαζέψω κουκουνάρια. 
  • Να δώσω προτεραιότητα.
  • Να φορέσω στραφταλιστά παπούτσια.
  • Να περάσω μια ολόκληρη μέρα μαζί με την Χριστίνα και χωρίς το κινητό μου. 
  • Να παίξω ένα ξυστό.
  • Να χαϊδέψω μια γάτα.
  • Να περπατήσω κοιτώντας τους ανθρώπους στα μάτια.
  • Να πιω τσάι γιασεμί.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.
Σας φιλώ


Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

2 σχόλια

  1. καλο μηνα ευχομαι να τα κανεις όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος1/11/17, 11:57 μ.μ.

    Απογειώθηκαν οι υπέροχες λίστες σου,Ζωή μου,με τα σκίτσα της Pelagie Dr Paris!!Να έχεις έναν πλούσιο σε όμορφες στιγμές μήνα!!!Φρόσω Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή