Me time stories

by - Νοεμβρίου 18, 2017


Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσο χρόνο διαθέτετε μέσα στη μέρα ΜΟΝΟ για τον εαυτό σας;
Πόσο προσωπικό χρόνο διαθέτετε για να αισθανθείτε ωραία, να γεμίστε τις μπαταρίες σας και να δημιουργήσετε τις δικές σας μικρές, προσωπικές ιστορίες;
Όντας μια εργαζόμενη μητέρα, έχοντας καθημερινά πολλές υποχρεώσεις και τρεχάματα, προσπαθώ να μην παραμελώ τον εαυτό μου και μαζί με το πνεύμα μου, να φροντίζω και το σώμα μου.
Προσπαθώ να γυμνάζομαι όσο μπορώ, να τρέφομαι σωστά και να ενυδατώνω το δέρμα μου.
Έχω μια αδυναμία στα λάδια σώματος, αλλά είναι φορές που με "δυσκολεύουν", καθώς ακόμα και τα ξηρά, αφήνουν ίχνη λιπαρότητας, κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου.



Βρήκα όμως την τέλεια λύση! Η λοσιόν Oil in Lotion από την καινούργια σειρά σώματος της ΝIVEA  εμπλουτισμένη με πολύτιμα έλαια και φυσικά συστατικά, απορροφάται αμέσως αφήνοντας την επιδερμίδα μου απαλή και ενυδατωμένη, χωρίς την αίσθηση της λιπαρότητας.
Το διακριτικό της άρωμα με συντροφεύει όλο το 24ωρο αφήνοντάς μου μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας. 
Η σειρά περιλαμβάνει 3 διαφορετικά αρώματα.

Τριαντάφυλλο με έλαιο Argan


Άνθος κερασιάς με έλαιο Jojoba


Βανίλια με αμυγδαλέλαιο 


Είναι πολύ σημαντικό για μένα να βρίσκω λίγο χρόνο για τον εαυτό μου, να ανάβω ένα κερί, να βάζω μουσική, να χαλαρώνω και να περιποιούμαι το σώμα μου. Με γεμίζει ενέργεια και χαρά και με κάνει παραγωγική και δημιουργική σε σχέση με την οικογένειά μου και τις υποχρεώσεις μου.

Την σειρά Oil in Lotion  της Nivea, με την υπέροχη υφή και τα εξαιρετικά αρώματα, μπορείτε να την βρείτε σε καταστήματα καλλυντικών αλλά και στα σούπερ μάρκετ σε πολύ καλή τιμή.


Σας φιλώ


Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

1 σχόλια