Μεγάλη βιβλιοφάγος: Τι θα φάω στο σχολείο Μαμά;

by - Νοεμβρίου 13, 2017


Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα αυτή η ερώτηση: "Τι θα φάω στο σχολείο Μαμά;" με αγχώνει μερικές φορές...
Ακόμα κι αν δεν μου την κάνει η Χριστίνα, εγώ την ακούω στα αυτιά μου κάθε φορά που πλησιάζει Δευτέρα.
Η αλήθεια είναι πως η διατροφή είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο και προσπαθώ όσο μπορώ να φτιάχνω απλά, θρεπτικά αλλά και γευστικά φαγητά, έτσι ώστε το φαγητό εκτός από απαραίτητο συστατικό της ζωής μας να είναι και απόλαυση.


Είναι όμως και μέρες που το μυαλό μου στερεύει από ιδέες και δεν ξέρω τι να κάνω. Ευτυχώς, για όλα υπάρχει λύση.
Το πολύ όμορφο βιβλίο "Τι θα φάω στο σχολείο Μαμά" της Θέμιδας Καρδιόλακα από τις εκδόσεις Ελληνοεκδοτική, είναι ένας πρώτης τάξεως οδηγός για να δημιουργήσεις νόστιμα πρωινά, snacks και κυρίως πιάτα, που θα κάνουν το φαγητό στο σχολείο απόλαυση.
Σωστά μελετημένο ώστε να καλύπτει τις διατροφικές ανάγκες του παιδιών, προτείνει εύκολες και γρήγορες συνταγές γεμίζοντας το lunch box τους με πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά, υδατάνθρακες, γαλακτοκομικά, ωφέλιμα λίπη και σπόρους.


Συνταγές για σάντουιτς αλμυρά και γλυκά, σαλάτες που πείθουν και τα πιο "δύσκολα" παιδιά, γλυκά με μέλι και μπάρες δημητριακών και πολλά άλλα που θα σας κάνουν να θέλετε να πάτε κι εσείς σχολείο μόνο και μόνο για να τα γευτείτε!
Με μια καλή προετοιμασία, με αγάπη και με λίγη φαντασία, το φαγητό των μικρών μας μπορεί να γίνει πραγματική απόλαυση.

Σας φιλώ


Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια