Μικρή βιβλιοφάγος: Η Κοκκινομπλουτζινίτσα

by - Νοεμβρίου 24, 2017


Γεια σας! Είμαι η Χριστίνα. Και αν δεν το έχετε ήδη καταλάβει, από εδώ και μπρος θα σας μιλάω εγώ για τα βιβλία που μου διαβάζει η μαμά μου, αφού η στήλη λέγεται Μικρή κι όχι Μεγάλη βιβλιοφάγος. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί τόσο καιρό σας μιλούσε εκείνη κι όχι εγώ για τα βιβλία που άρεσαν σε μένα!
Πείτε μου, έχω άδικο;


Ευχαριστώ. Επίσης, μήπως μπορείτε να μου πείτε τι σχέση έχουν η Κοκκινοσκουφίτσα, η Γιαγιά της, ο Λύκος, μερικές καρυδόπιτες και ένα Όσκαρ;
Θα σας πω εγώ! Στο καινούργιο του βιβλίο από τις εκδόσεις Διόπτρα , ο κύριος Ευγένιος Τριβιζάς παίρνει την Κοκκινοσκουφίτσα, της βγάζει το σκουφί και της φοράει κόκκινο μπλουτζίν παντελόνι ονομάζοντάς την Κοκκινομπλουτζινίτσα. Και ξέρετε κάτι; Εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η αλλαγή και γέλασα πολύ. Ένιωσα ότι η κοκκινοσκουφίτσα μπορεί έτσι να γίνει πιο εύκολα φίλη μου.



Μια ωραία μέρα, η μαμά της της βάζει μέσα στο καλάθι της μερικές καρυδόπιτες για να τις πάει στην γιαγιά της και εκείνη συναντά στον δρόμο τον Λυκούργο τον Λύκο, που μεταξύ μας, δεν ξέρω τελικά αν είναι τόσο κακός όσο φαίνεται. Το σίγουρο πάντως είναι πως είναι πολύ ταλαντούχος! Η Κοκκινομπλουτζινίτσα κάνει τελικά καλή παρέα με τον Λύκο και τον βοηθάει να βρει την κλίση του στη ζωή και να κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα!


Δεν ξέρω αν πρέπει να σας αποκαλύψω περισσότερα για αυτό το πολύ ωραίο και ευχάριστο παραμύθι.
Θα σας πω μόνο ότι εμένα μου άρεσε πολύ, με έκανε να γελάσω και να δω την ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας με άλλα μάτια. Δηλαδή με τα δικά μου μάτια την είδα και όχι με άλλα, αλλά να έτσι λένε οι μεγάλοι όταν κάτι τους κάνει να βλέπουν διαφορετικά από το συνηθισμένο.
Α! Επίσης να σας πω, πως με έκανε να ζητήσω από την μαμά μου να μου φτιάξει καρυδόπιτα!

Υ.Γ. Μπορείτε να κερδίσετε κι εσείς ένα αντίτυπο του βιβλίου, παίρνοντας μέρος στον διαγωνισμό που γίνεται εδώ!

Σας φιλώ


Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM
.

You May Also Like

0 σχόλια