Λίστα Ιανουαρίου

by - Ιανουαρίου 01, 2018



Αγαπημένοι!!!
Χρόνια πολλά, καλή χρονιά και καλό μήνα σε όλους!
Ο Γενάρης είναι χωρίς αμφιβολία ο αγαπημένος μου μήνας, Είναι ο πρώτος μήνας της χρονιάς και ο μήνας των γενεθλίων μου.



Είναι η αρχή για νέους στόχους, για ευγνωμοσύνες και για νέα ξεκινήματα.
Τον Γενάρη λοιπόν θέλω:

  • Να κάνω αποχή από τη ζάχαρη, το αλκοόλ και το σιτάρι.
  • Να ξυπνάω και να κοιμάμαι διαβάζοντας κι από κάτι.
  • Να δώσω τόπο στην οργή.
  • Να γιορτάσω τα γενέθλια μου όμορφα και ζεστά.
  • Να εξασκηθώ στην συνέπεια.
  • Να βάζω κάθε μέρα και κάθε νύχτα κρέμα στα χέρια μου.
  • Να καταλάβω την μοναδικότητά μου.
  • Να χορέψω ένα τσάμικο.
  • Να μαζέψω λεφτά για το επόμενο ταξίδι μου.
  • Να ακούσω το θρόισμα των φύλλων.
  • Να δω τουλάχιστον 4 ταινίες που δεν έχω δει στο κομπιούτερ.
  • Να παίξω πιάνο.
  • Να γράφω κάθε μέρα κι από κάτι στο ημερολόγιο μου.
  • Να κρατήσω κάποια από τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια.
  • Να περπατάω κάθε μέρα 30'.
  • Να ονειρευτώ στον ξύπνιο μου.
  • Να μην περιμένω την τέλεια στιγμή.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Σας φιλώ


Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια