5 things #9

by - Φεβρουαρίου 26, 2018



Γεια σας και χαρά σας.
Πάει πολύς καιρός από τότε που έγραψα τελευταία φορά σε αυτήν την στήλη, η οποία πρέπει να σας πω πως μου αρέσει πολύ μιας και αποτελείτε από μια σύνθεση πραγμάτων που μου κάνουν κλικ και με εκφράζουν την δεδομένη χρονική στιγμή. 
Τα προηγούμενα ποστς τα οποία μπορείτε να ξαναθυμηθείτε εδώ, αναφέρονταν σε 7 πράγματα, τα οποία αποφάσισα να τα κάνω 5 μιας και τα 7 μου πέφτουν κομματάκι πολλά.
Ιδού λοιπόν 5 πράγματα που μου τράβηξαν την προσοχή, 5 πράγματα που μου άρεσαν τελευταία, 5 πράγματα που με έκαναν να νιώσω όμορφα και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.

#1 Λουλούδια



Πόσο μου αρέσουν τα λουλούδια μέσα στο σπίτι! Τα χρώματά τους, η μυρωδιά τους, μου φτιάχνουν τη μέρα...
Μου αρέσει να τα φροντίζω, να τα φωτογραφίζω και να τα κρατάω στη ζωή όσο γίνεται περισσότερο. Κάθε βδομάδα ψωνίζω μερικά και γεμίζω με βάζα την κουζίνα, το σαλόνι, το μπάνιο. Είναι μια νότα χαράς, ένα βήμα λίγο πιο κοντά στην Άνοιξη.
Τα αγαπημένα μου είναι τα κρινάκια, οι φρέζιες, οι ανεμώνες, οι νεραγκούλες, οι τουλίπες και τα τριαντάφυλλα. Εσένα; Ποια είναι τα δικά σου αγαπημένα;


#2 Θέατρο




Πριν από μερικές μέρες παρακολουθήσαμε μια πολύ όμορφη παράσταση στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος.
Τον Αγησίλαγο του Δημήτρη Μπαλσάμ,μια παράσταση εμπνευσμένη από το ομότιτλο του βιβλίο.
Τρεις ηθοποιοί, 2 μουσικοί και πολλές κούκλες που περπατούν, μιλούν, χορεύουν και τραγουδούν, ζωντανεύουν τις περιπέτειες του Αγησίλαγου, ενός χαριτωμένου λαγού-μάγειρα 
που ζει στο δάσος και μαγειρεύει ευφάνταστες συνταγές με όλων των λογιών τα υλικά. Ο Αγησίλαγος λοιπόν μυεί τα παιδιά στην καλή διατροφή, χωρίς ίχνος διδακτισμού. Οι κούκλες ζωντανεύουν τόσο όμορφα επί σκηνής που νομίζεις ότι είναι αληθινές, παρόλο που οι ηθοποιοί που τις κινούν βρίσκονται σε κοινή θέα και περνούν από τον έναν ρόλο στον άλλον, πολύ συντονισμένα και μελετημένα, συνοδευόμενοι από δυο εξίσου ταλαντούχους μουσικούς.
Μια πολύ ευχάριστη παράσταση, με χιούμορ και φρεσκάδα, που απευθύνετε σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Ταυτότητα παράστασης:

Κείμενο –Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μπασλάμ
Χορογραφίες: Δημήτρης Σωτηρίου
Κούκλες – Σκηνικά: Δήμητρα Γιοβάνη
Μουσική: Δημήτρης Μπασλάμ
Σχεδιασμός Φωτισμών: Αθηνά Μπανάβα
Κοστούμια: Νίκος Δάλλας
Ερμηνεία – Εμψύχωση: Βασίλης Λιάκος, Μαριέττα Σπηλιοπούλου, Χρήστος Χριστόπουλος
Μουσικοί επί σκηνής: Γιάννης Παπαγεωργίου, Λουίζα Σοφιανοπούλου

Παραστάσεις: Κάθε Κυριακή στις 11:00
Διάρκεια παράστασης: 60’


#3 Μουσική


Όσοι από σας βλέπετε τις ιστορίες μου στο Instagram θα έχετε ίσως καταλάβει πως το τελευταίο διάστημα ακούω πολύ μουσική, ιδιαίτερα το πρωί. Τελευταία μου ανακάλυψη είναι ο Chet Baker, ένας Αμερικανός τρομπετίστας και τραγουδιστή της κουλ τζαζ της οποίας και θεωρείται βασικός της εκπρόσωπος. Ο Baker ήταν μέγας σταρ κατά τη δεκαετία του 1950 όμως ο εθισμός του στα ναρκωτικά στιγμάτισε την καριέρα του. Η μουσική του μου αρέσει πολύ. Με χαλαρώνει και με ηρεμεί. Επίσης το γεγονός ότι παίζει τρομπέτα όπως ο καλός μου, του δίνει ένα bonus παραπάνω! Ακούστε το τραγουδάκι που σας έβαλα στην αρχή της ανάρτησης για να πάρετε μια γεύση.


#4 Περιοδικό


Σας έχω κατά καιρούς μιλήσει για το περιοδικό Flow, το οποίο από τη στιγμή που το "γνώρισα" μέσα από την φίλη μου την Κατερίνα το ερωτεύτηκα αμέσως. Ο έρωτάς μας όμως παρόλο που έγινε αγάπη, δεν έμελλε να μείνει πιστός, αφού η τιμή του από 15 ευρώ μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα πήγε στα 19 ευρώ!!!
Ευτυχώς ουδείς αναντικατάστατος. Πριν από μερικές μέρες, μέσα στην Καθημερινή της Κυριακής βρήκα έναν νέο έρωτα.
Το ελληνικό περιοδικό Love your self που έχει για μότο του την φράση: "Ό,τι δίνεις στον εαυτό σου, σου το επιστρέφει", το βρίσκουμε ως ένθετο στην Καθημερινή της Κυριακής και στη συνέχεια στα περίπτερα μόνο με 3,90 ευρώ.
Είναι τυπωμένο σε πολύ όμορφο χαρτί και είναι γεμάτο με όμορφα και χρήσιμα θέματα, σχετικά με την υγεία, την ομορφιά, την διατροφή, την άσκηση, την ψυχολογία και γενικότερα την τέχνη του ευ ζην, παρακινώντας μας να ζήσουμε λίγο καλύτερα και να αγαπήσουμε τον εαυτό μας.

#5 Φαγητό



Χαίρομαι πολύ κάθε φορά φορά που διαπιστώνω, πως όλο και περισσότεροι χώροι εστίασης προσθέτουν στο μενού τους χορτοφαγικά φαγητά, φροντισμένα και "πειραγμένα" με τέτοιο τρόπο που να μην είναι βαρετά. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να τρέφονται χωρίς κρέας και είναι πραγματικά πολύ ελπιδοφόρο να έχουν εξίσου αρκετές επιλογές και να μπορούν να βρουν εύκολα κάτι να φάνε!
Δίχρωμη κινόα με ηλιόσπορο, πικάντικο κουνουπίδι, κέιλ και χειροποίητο flatbread (ζυμαροψωμάκι), ήταν ένα υγιεινό και νόστιμο γεύμα που έφαγα τελευταία.

Αν έχετε κι εσείς κάτι που να σας άρεσε πολύ τον τελευταίο καιρό, θα χαρώ να το μοιραστείτε μαζί μου με ένα σχόλιο!

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

2 σχόλια