Όλα όσα έκανα από την λίστα Ιανουαρίου

by - Φεβρουαρίου 07, 2018



Ο Γενάρης! Αχ ο Γενάρης... Αγαπημένος μήνας. Μήνας γιορτής, μήνας χαράς, μήνας νέας αρχής. Και φυσικά ο μήνας των γενεθλίων μου!
Ήταν πολύ γενναιόδωρος μαζί μου. Μου χάρισε πολύ όμορφες στιγμές. Μου χάρισε πολύ αγάπη.
Στην αρχή του μήνα, ξεκίνησα μια πολύ καλή αποτοξίνωση και αφαίρεσα από την διατροφή μου την ζάχαρη, το αλκοόλ και το σιτάρι! Ήταν κάπως ζόρικα αρχικά τα πράγματα, αφού την περίοδο των γιορτών, του έδωσα και κατάλαβε... Αλλά μετά η καθημερινότητά μου έγινε πολύ, πολύ καλύτερη!
Μέσα στον μήνα αυτό, κατάφερα να διαβάσω ένα βιβλίο, να γιορτάσω τα γενέθλιά μου παρέα με τις αγαπημένες μου φίλες, να βάλω κάθε μέρα και κάθε νύχτα κρέμα στα χέρια μου και να γράψω κάθε μέρα κι από κάτι στο ημερολόγιο μου. Να κρατήσω κάποια χριστουγεννιάτικα φωτάκια, να δώσω τόπο στην οργή και να κάνω πολλά όνειρα ακόμα και στον ξύπνιο μου. Η αλήθεια είναι πως παρέλειψα κάνα δυο ακόμα πράγματα σημαντικά για μένα, αλλά ευτυχώς, υπάρχει κι ο Φλεβάρης για να επανορθώσω!
Το Ιανουάριο κατάφερα:


  • Να κάνω αποχή από τη ζάχαρη, το αλκοόλ και το σιτάρι.
  • Να ξυπνάω και να κοιμάμαι διαβάζοντας κι από κάτι.
  • Να δώσω τόπο στην οργή.
  • Να γιορτάσω τα γενέθλια μου όμορφα και ζεστά.
  • Να εξασκηθώ στην συνέπεια.
  • Να βάζω κάθε μέρα και κάθε νύχτα κρέμα στα χέρια μου.
  • Να καταλάβω την μοναδικότητά μου.
  • Να χορέψω ένα τσάμικο.
  • Να μαζέψω λεφτά για το επόμενο ταξίδι μου.
  • Να ακούσω το θρόισμα των φύλλων.
  • Να δω τουλάχιστον 4 ταινίες που δεν έχω δει στο κομπιούτερ.
  • Να παίξω πιάνο.
  • Να γράφω κάθε μέρα κι από κάτι στο ημερολόγιο μου.
  • Να κρατήσω κάποια από τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια.
  • Να περπατάω κάθε μέρα 30'.
  • Να ονειρευτώ στον ξύπνιο μου.
  • Να μην περιμένω την τέλεια στιγμή.
  • Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.
  • You May Also Like

    0 σχόλια