5 things #12

by - Μαρτίου 30, 2018


Γεια σας και χαρά σας!
Άλλη μια βδομάδα φτάνει στο τέλος της και εγώ θέλω να σας σας μιλήσω για 5 πράγματα που μου τράβηξαν την προσοχή, για 5 πράγματα που μου άρεσαν τελευταία, για 5 πράγματα που με έκαναν να νιώσω όμορφα και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.
Εδώ μπορείτε να βρείτε όλα τα προηγούμενα posts από αυτήν τη στήλη!


#1 Scrapbook


Την Δευτέρα είχα την χαρά να έρθω σε επαφή με την τεχνική του scrapbooking, μια τεχνική που πρωτογνώρισα από την αγαπημένη μου φίλη Sonia η οποία ζει στη Δανία και μου είχε κάνει δώρο εδώ και πολλά χρόνια, ένα άλμπουμ που είχε φτιάξει μόνη της, με κοινές μας φωτογραφίες.
Όταν η φίλη Μαρία Σταμάτη με πληροφόρησε πως η Σοφία Κοντούκα, φωτογράφος και instagraμική φίλη διοργάνωνε στο στούντιο της στην Κηφισιά, συναντήσεις για την δημιουργία φωτογραφικών άλμπουμς με την τεχνική του scrapbooking, δέχτηκα αμέσως την πρόσκληση-πρόκληση. 


Μαζί με άλλες 4 μαμάδες, βρεθήκαμε Δευτέρα πρωί στο πολύ ζεστό και φιλόξενο χώρο της Σοφίας, να κολλάμε αυτοκόλλητα, σημαιάκια, χρωματιστά χαρτόνια και σελοτέιπ δίπλα σε αγαπημένες μας φωτογραφίες, πίνοντας τσαγάκι και καφέ, συνοδεία νόστιμων κερασμάτων, δημιουργώντας η καθεμιά μας το δικό της μοναδικό άλμπουμ. 
Η διαδικασία ήταν απλή. Μερικές μέρες πριν την συνάντησή μας, στείλαμε 100 φωτογραφίες μας στην Σοφία, κι εκείνη τις εκτύπωσε σε διάφορα μεγέθη και αφού τις έδεσε με μια κορδέλα, τις έβαλε μέσα σε ένα κουτί μαζί με ένα άλμπουμ και μια ειδική κόλλα για φωτογραφίες, γράφοντας επάνω το όνομά μας.



Παράλληλα είχε γεμίσει το τραπέζι με τα υλικά που θα χρειαζόμασταν, όπως αυτοκόλλητα, σφραγίδες, χαρτόνια, πολύχρωμα σελοτέιπ, μαρκαδοράκια, σημαιάκια, και πολλά άλλα. Η φιλοξενία της και η έγνοια της να περάσουμε καλά και να φύγουμε χαρούμενες και ευχαριστημένες, μας έκανε να νιώσουμε από την αρχή σαν μικρά παιδιά που τα πάνε πρώτη φορά σε Λούνα Παρκ.





Εγώ έχοντας χάσει τις περισσότερες φωτογραφίες μου μαζί με το κομπιούτερ που μου κλέψανε πέρσι τέτοια εποχή, αποφάσισα να φτιάξω ένα άλμπουμ αφιερωμένο στο blog μου, με φωτογραφίες μου από το Instagram
Πέρασα τόσο όμορφα και δημιουργικά, χαλάρωσα και είδα τις φωτογραφίες μου να μου χαμογελάνε όμορφες και στολισμένες!
Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία για αυτό το ξεχωριστό πρωινό.
Αν θέλετε κι εσείς να πάρετε μέρος σε ένα από τα εργαστήρια της Σοφίας, ακολουθήστε τον λογαριασμό της στο Instagram για να ενημερωθείτε για τις επόμενες ημερομηνίες.


#2 Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια


Ένα από τα πράγματα που μου δίνει τεράστια χαρά σε σχέση με την ύπαρξη το blog μου, είναι η επαφή μου μαζί σας. Τους αναγνώστες του. Τα μηνύματα που ανταλλάσσουμε, η επαφή που έχουμε, οι ιδέες που μοιραζόμαστε και οι σταγόνες έμπνευσης που ποτίζουμε ο ένας τον άλλον, είναι πραγματικά ένας μικρός θησαυρός για τον οποίο αισθάνομαι πραγματικά μεγάλη ευγνωμοσύνη.


Πριν μερικές μέρες, μου ήρθε από το Παρίσι ταχυδρομικός, ένας φάκελος-έκπληξη με άγνωστο αποστολέα.


Ο φάκελος περιείχε ένα ΥΠΕΡΟΧΟ ζευγάρι σκουλαρίκια, και ένα γλυκό σημείωμα από την Anna, μια ελληνογαλλίδα θαυμάστρια του blog μου, το οποίο όπως μου έγραψε διαβάζει με χαρά, αφού την φέρνει σε επαφή με την πατρίδα και μεταξύ άλλων την βοηθάει να εξασκεί και τα ελληνικά της με ευχάριστο τρόπο!



Πόση χαρά μου έδωσε αυτή η κίνηση, δεν περιγράφετε...
Σε ευχαριστώ ΠΟΛΥ Άννα! 


#3 Έκθεση



Η Τρίτη που μας πέρασε, με βρήκε να περπατάω στους ανθισμένους κήπους του Γεωπονικού Πανεπιστημίου της Αθήνας, και να μυρίζω τα χαμομήλια και τα τριαντάφυλλα που έβρισκα στο διάβα μου.




Ήταν τα εγκαίνια της έκθεσης Γεωμετρίες  (όλες τις πληροφορίες αλλά και το πρόγραμμα της έκθεσης, θα τις βρεις πατώντας την λέξη), που διοργανώνει η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. Μια έκθεση που στόχο έχει μέσα από πολλές παράλληλες δράσεις, να μας φέρει σε επαφή με την φύση που υπάρχει μέσα στην πόλη που ζούμε και να μας ευαισθητοποιήσει αναφορικά με τις έννοιες όπως κλίμα, περιβάλλον, οικοσύστημα. 




Στα εγκαίνια της έκθεσης Γεωμετρίες, αφού πρώτα πήραμε το κέρασμά μας. ένα ποτήρι κρασί και ένα σακουλάκια με ξηρούς καρπούς (το τελευταίο, πολύ το εκτίμησα) περιηγηθήκαμε στους κήπους αλλά και στο Γεωργικό Μουσείο, είδαμε το υπαίθριο σινεμά, και θαυμάσαμε τον Τούρκο καλλιτέχνη Cevdet Erek που εκπροσώπησε την χώρα του στην 57η Μπιενάλε της Βενετία, μέσα από μια ιδιαίτερη ηχητική περφόρμανς που έκανε με το νταούλι του.




Στην έκθεση Γεωμετρίες, από τις 27.3 μέχρι και τις 15.6, θα υπάρχει ένα πλούσιο πρόγραμμα με εργαστήρια, ξεναγήσεις, πικνικ, συζητήσεις, υπαίθριες κινηματογραφικές προβολές αλλά και άλλες δράσεις για όλη την οικογένεια, που θα μας συστήσει τη γη, την τροφή, την φύση, τους σπόρους και το άγνωστο οικοσύστημα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου. Η έκθεσή είναι δωρεάν για το κοινό και σας την συστήνω ανεπιφύλακτα! 


#4 Ένα cafe


Μια πολυτέλεια που χαρίζω στον εαυτό μου όταν οι συνθήκες της καθημερινότητάς μου μου το επιτρέπουν, είναι να παίρνω το βιβλίο μου και να πηγαίνω σε ένα όμορφο cafe για να κεράσω τον εαυτό μου ένα τσάι και να κάτσω λίγο παρέα του.
Είναι αυτές οι λίγες ώρες παρέα με το εγώ μου, που με ξεκουράζουν και μου γεμίζουν τις μπαταρίες μου. Αυτές η ώρες που δεν χρειάζεται να μιλήσω σε κανέναν, δεν χρειάζεται να φροντίσω κανέναν, δεν χρειάζεται να κάνω απολύτως τίποτα. Μπορώ απλά να κάτσω και να κοιτάω το άπειρο να ξετυλίγεται μπροστά μου.






Η τελευταία μεγάλη έξοδος της Mama Petounia και όχι της Ρίτα Χέιγουορθ, έγινε στο Petitie Fleur στο Παγκράτι, που όπως μπορείς να καταλάβεις κι από το όνομά του είναι ένα μικρό λουλούδι με γαλλικό αέρα, στην πλατεία Προσκόπων στο Παγκράτι.
Το Petite Fleur, κουκλίστικο και προσεγμένο, με γαλλικές πινελιές και σημασία στη λεπτομέρεια, είναι ο ιδανικός χώρος για να πιεις πεντανόστιμη σοκολάτα (η σπεσιαλιτέ του), αλλά και τσάι από την αγαπημένη γαλλική εταιρία Kusmi Tea ακούγοντας μουσική αποκλειστικά από δίσκους βινυλίου.
Μπορείς επίσης να γευματίσεις ή να πάρεις το πρωινό σου, αλλά και να δοκιμάσεις το φανταστικό millefuielle των Thecakersgr !





Ξέρεις πόση αδυναμία έχω στα μαγαζιά που προσέχουν την λεπτομέρεια και επιπλέον έχουν κάτι από vintage. Όταν μάλιστα είναι και kids friendly (αφού δεν επιτρέπεται το κάπνισμα), αλλά και pet friendly, μπαίνουν αμέσως στην κατηγορία "αγαπημένα".
Ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός, τα τραπεζάκια πάνω στην πλατεία είναι ο ιδανικός προορισμός! 
Τέλος να σου πω ότι όλα τα Petite Fleur που υπάρχουν στην Αθήνα και όχι μόνο, μπορείς να τα βρεις εδώ.


#5 Βραβεία


Τα φετινά Tasty Guide Awards που στόχο τους έχουν να αναδείξουν τα αγαπημένα εστιατόρια του κοινού στην Αθήνα, έλαβαν χώρα στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη και παρουσιάστηκαν από την αγαπημένη μου φίλη, ηθοποιό Κατερίνα Μισιχρόνη. Φυσικά και δεν μπορούσα να λείπω από αυτήν την βραδιά, που ήταν συνδεδεμένη με το καλό φαγητό και την όμορφη ατμόσφαιρα.




Είχα την ευκαιρία να δω αγαπημένα πρόσωπα, να γνωρίσω εστιατόρια που δεν ήξερα και να περάσω μια πολύ όμορφη βραδιά!






Σας φιλώ

Βρείτε με σε

FACEBOOK  
και 

You May Also Like

0 σχόλια