Όλα όσα έκανα από την λίστα Μαρτίου

by - Απριλίου 04, 2018




Ο Μάρτης ήταν ένας πολύ όμορφος μήνας. Μπορεί να μην έκανα πολλά από τα πράγματα που ήταν στη λίστα μου, αλλά έκανα άλλα, απρόσμενα, όμορφα μοναδικά που με γέμισαν χαρά και ενέργεια.
Από την λίστα μου κατάφερα να συνεχίσω την διατροφή μου, να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου, να χαρίσω πολλά πράγματα που δεν τα χρειάζομαι πια, να γράφω 3 ποστ στην εβδομάδα, να φτιάξω μια καινούργια βιβλιοθήκη στο δωμάτιο της Χριστίνας (θα κάνω σχετικό ποστ για αυτό!) και να δέχομαι τα όποια κοπλιμέντα με ένα χαμόγελο χαράς κι ένα μεγάλο ευχαριστώ!
Τον Μάρτη κατάφερα:

*Να συνεχίσω την διατροφή μου.
*Να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου.
*Να οργανώσω το δωμάτιο του παιχνιδιού.
*Να μάθω να ζω με λιγότερα χαρίζοντας κάθε μέρα κι από κάτι.
*Να ασχοληθώ πιο πολύ με όλα όσα αγαπώ.
*Να φτιάξω λαμπάδες για τα αγαπημένα μου πρόσωπα.
*Να γεμίσω το σαλόνι με φυτά εσωτερικού χώρου.
*Να γράφω στο blog 3 φορές την εβδομάδα.
*Να φτιάξω μια καινούργια βιβλιοθήκη για τα βιβλία της  Χριστίνας.
*Να δραπετεύσω για λίγες μέρες στην εξοχή.
*Να πιω πολύ νερό.
*Να βγω φωτογραφία αγκαλιά με μια αμυγδαλιά.
*Να πιστέψω τα απίστευτα.
*Να ασχοληθώ για πρώτη φορά με το pinterest μου γεμίζοντας τον τοίχο του καινούργιες φωτος.
*Να τοποθετήσω σε ένα άλμπουμ την συλλογή με τα γραμματόσημά μου.
*Να αποδεχτώ τα όποια κοπλιμέντα λέγοντας μόνο "ευχαριστώ πολύ!".
*Να φτιάξω μπάρες ενέργειας με χουρμάδες αντί για ζάχαρη.
*Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM

You May Also Like

0 σχόλια