Λίστα Ιουλίου

by - Ιουλίου 02, 2018



Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους!
Το καλοκαίρι είναι για τα καλά εδώ και μας καλεί να χαλαρώσουμε, να αφήσουμε για λίγο στην άκρη  τις σκοτούρες και να ξεκουραστούμε, να χαρούμε τον ήλιο και την θάλασσα, να χαρούμε την ίδια τη ζωή!
Για αυτό το μήνα θέλω:

•Να κλείσω όσο πιο συχνά μπορώ το κινητό μου τηλέφωνο.
•Να μείνω μια ολόκληρη μέρα στην παραλία.
•Να διαβάσω τουλάχιστον 3 βιβλία.
•Να γράφω κάθε μέρα τα συναισθήματά μου.
•Να κοιτάξω τον έναστρο ουρανό.
•Να φάω καρπούζι με φέτα για βραδινό.
•Να απέχω απο ότι με πιέζει.
•Να ξεκινήσω πάλι την γυμναστική.
•Να αγοράσω ένα καινούργιο μαγιό.
•Να κοιμηθώ στην αιώρα.
•Να ζήσω στην Αθήνα σαν να είμαι σε νησί.
•Να οργανώσω καθημερινές αποδράσεις χαράς.
•Να βάλω νερό στα αδέσποτα της γειτονιάς.
•Να μην φύγω απο τον στόχο μου.
•Να πάω για γρανίτα φράουλα παρέα με τις φίλες μου.
•Να φτιάξω ένα γλυκό ψυγείου.
•Να βάλω τον ήλιο να μου δείξει τον δρόμο.
•Να κάνω έστω 3 απο τα παραπάνω.

Καλό μήνα αγαπημένοι! Με φως και αγάπη στις καρδιές μας!


Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

You May Also Like

0 σχόλια