Ταξιδεύοντας με τα κεριά ONAR

by - Ιουλίου 23, 2018


Γεια σας και χαρά σας!
Ως λάτρης των κεριών και των όμορφων μυρωδιών, χαίρομαι πολύ κάθε φορά που ανακαλύπτω κάτι καινούργιο.
Για μένα ένα αρωματικό κερί μπορεί να αποτελέσει την αρχή ενός πολύ όμορφου ταξιδιού, να δημιουργήσει μια υπέροχη ατμόσφαιρα, να συντροφεύσει τις προσωπικές μου στιγμές.
Ένα μυστικό που έμαθα από την μητέρα μου, είναι το να παίρνω μαζί μου στα ταξίδια και στις διακοπές μου το αγαπημένο μου κερί, έτσι ώστε όπου κι αν πάω, να έχω την δυνατότητα να μεταμορφώσω μέσα σε λίγα λεπτά τον χώρο μου, κάνοντάς τον πιο προσωπικό.
Άλλωστε η όσφρηση, είναι η μόνη από τις πέντε μας αισθήσεις που μπορεί να συνδεθεί τόσο έντονα με τα συναισθήματά μας, η μόνη αίσθηση που αποθηκεύεται σχεδόν αυτούσια στα δεδομένα του εγκεφάλου μας.
Τα αρώματα είναι ικανά να μας ταξιδέψουν βαθιά πίσω στο χρόνο, αποκαλύπτοντας μας ξεχασμένες εμπειρίες, αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια, έναν μεγάλο έρωτα, ξέγνοιαστες καλοκαιρινές στιγμές, όμορφα χειμωνιάτικα απογεύματα, γιορτινά Χριστούγεννα.



Όταν γνώρισα τα προϊόντα της εταιρίας ONAR, δεν ήξερα πραγματικά ποιο να πρωτοδιαλέξω!
Η εταιρία ONAR είναι μια 100% ελληνική εταιρία, η οποία παρασκευάζει χειροποίητα κεριά και αποσμητικά χώρου, αποτελούμενα από μείγματα ανώτατης ποιότητας με τα καλύτερα έλαια και με 100% βαμβακερά φιτίλια, σε υψηλής ποιότητας γυάλινα δοχεία και κρύσταλλα.
Τα κεριά της ONAR καίγονται ομοιόμορφα ως το τέλος χωρίς να αφήνουν κατάλοιπα, διαχέοντας έτσι έντονα και ομοιόμορφα το άρωμά τους.
Τα αρωματικά χώρου reed-diffusers, κατασκευάζονται επίσης εξολοκλήρου στην Ελλάδα και είναι φιλικά προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο, ενώ έχουμε την δυνατότητα να τα ξαναγεμίσουμε με το μείγμα της επιλογής μας!



Ο χώρος της εταιρίας στην Κηφισιά είναι ένας μικρός παράδεισος, ντυμένος με χρώματα και σύμβολα τέτοια, που δημιουργούν μια αίσθηση ηρεμίας και γαλήνης που σε κάνει να μην θέλεις να φύγεις.
Κεριά που σε ταξιδεύουν με το άρωμά τους στην Ανατολή, κεριά που σου ξυπνάνε παιδικές αναμνήσεις ή την αίσθηση ότι βρίσκεσαι κοντά στη θάλασσα.
Πίσω από τον κεντρικό χώρο του μαγαζιού, κριμένο πίσω από βαριές μαύρες κουρτίνες, βρίσκετε το εργαστήρι της εταιρίας, στο οποίο δεν σας κρύβω πως πολύ θα ήθελα να τρυπώσω και να φτιάξω το δικό μου κερί, αφού η ONAR μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσουμε το δικό μας προσωπικό κερί με το άρωμα και την ετικέτα της επιλογής μας, δημιουργώντας έτσι υπέροχα προσωποποιημένα δώρα για κάθε περίσταση!
Επίσης να σας πω πως η εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική και ένιωσα πραγματικά σαν στο σπίτι μου.


Περισσότερα για αυτά τα υπέροχα κεριά μπορείτε να δείτε εδώ αλλά και εδώ.
Τέλος να σας πω, πως ένα διαγωνισμός θα τρέξει από σήμερα και μέχρι την Τετάρτη 25 Ιουλίου στο προφίλ μου στο Instagram όπου δύο τυχεροί, θα κερδίσουν από ένα υπέροχο spray room με άρωμα Malayan Jungle!
Πατήστε ΕΔΩ και πάρτε μέρος στον διαγωνισμό!


Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 
INSTAGRAM

Αυτή η ανάρτηση έγινε σε συνεργασία με την εταιρία ONAR

You May Also Like

0 σχόλια