Λίστα Αυγούστου

by - Αυγούστου 01, 2018


Δύσκολος μήνας που πέρασε...
Για κάποιους αβάσταχτος, καταστρεπτικός. Για άλλους πιο "μαλακός", πιο ήπιος.
Δεν θέλω να ξεχάσω. Θέλω να πάρω κάτι από όλη αυτή την καταστροφή. Κάτι που θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερος άνθρωπος.
Παρόλα αυτά, η ζωή συνεχίζεται και ο Αύγουστος είναι εδώ.
Κι εγώ που πάντα προσπαθώ να είμαι αισιόδοξος άνθρωπος, θέλω να πιστεύω πως ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού θα μας χαρίσει όμορφες, φωτεινές, μαλακές στιγμές, τόσες που να γεμίσει η καρδιά μας με αγάπη, ελπίδα και αισιοδοξία.
Για αυτόν τον μήνα θέλω:

•Να περάσω πολύ χρόνο με την οικογένειά μου.
•Να μετρήσω τα πράγματα για τα οποία νιώθω ευγνωμοσύνη.
•Να αγκαλιάσω σφιχτά και να αγκαλιαστώ.
•Να πειραματιστώ με την διατροφή μου.
•Να διαβάσω τουλάχιστον 2 βιβλία.
•Να βυθιστώ στο απέραντο γαλάζιο.
•Να κάνω κάθε μέρα κι από λίγη γυμναστική.
•Να δω έναν έναστρο ουρανό.
•Να μπαίνω στο ίντερνετ συγκεκριμένες ώρες.
•Να κάνω μικρές προσωπικές υπερβάσεις.
•Να μην υποκύψω στους εθισμούς του μυαλού μου.
•Να φάω παγωμένα σύκα για πρωινό.
•Να κλείσω το τηλέφωνο για μια ολόκληρη μέρα.
•Να μαζέψω κοχύλια για να έχω συντροφιά τον χειμώνα.
•Να οργανωθώ για τον Σεπτέμβρη.
•Να κάνω τον προσωπικό μου μαραθώνιο στους μεσημεριανούς ύπνους.
•Να απολαύσω όσο μπορώ τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού.
•Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Σας εύχομαι ότι επιθυμείτε για αυτόν τον μήνα, να το δείτε να συμβαίνει στη ζωή σας!

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

You May Also Like

0 σχόλια