Η συνταγή της εβδομάδας: Pancakes μπανάνας

by - Αυγούστου 27, 2018


Το πρωινό είναι το αγαπημένο μου γεύμα. Μου αρέσει να στρώνω το τραπέζι με πολλά και διάφορα και να τρώμε όλοι μαζί αργά και απολαυστικά, κάτι που το κάνουμε πιο εύκολα τώρα στις διακοπές.
Τα τελευταία χρόνια πειραματίζομαι πολύ με την διατροφή μου.
Ειδικά από τότε που η Χριστίνα ήρθε στη ζωή μας, φροντίζουμε οι διατροφικές μας επιλογές να είναι όσο γίνεται πιο υγιεινές, αποφεύγοντας (όσο μπορούμε) τη ζάχαρη, το άμυλο και τα επεξεργασμένα-συσκευασμένα προϊόντα, μιας και πιστεύουμε ακράδαντα πως εμείς αποτελούμε το διατροφικό παράδειγμα για το παιδί μας.
Φρούτα, ξηροί καρποί, ταχίνι ολικής, μέλι, μελάσα, βρώμη, ωμό κακάο, κατσικίσιο γιαούρτι, αυγά, σπόρια και γάλα αμυγδάλου είναι από τα αγαπημένα μας.
Ενώ παλιότερα έτρωγα κρουασάν με σοκολάτα και έπινα μια κούπα καφέ ή επέλεγα μια τυρόπιτα και ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα για πρωινό, τώρα οι επιλογές μου συνειδητά έχουν αλλάξει και η διαφορά φαίνεται και στην ψυχή αλλά και στο σώμα μου.
Νιώθω πιο χαλαρή και ταυτόχρονα γεμάτη ενέργεια, το δέρμα μου είναι πιο λαμπερό και η διάθεσή μου ανεβασμένη.
Παράλληλα ψάχνω να βρω τρόπους και συνταγές για να κάνω τα γεύματά μας όλο και πιο γευστικά, όλο και πιο "παιχνιδιάρικα".
Όπως αυτά τα πολύ νόστιμα pancakes μπανάνας, χωρίς γλουτένη και ζάχαρη που έφτιαξα πρόσφατα και είπα να τα μοιραστώ μαζί σας!

ΥΛΙΚΑ 

•1 λιωμένη ώριμη μπανάνα
•4 αυγά
•100γρ. αλεύρι αμυγδάλου
•175 ml γάλα αμυγδάλου ή καρύδας
•1 κ. γλ. psyllium σε σκόνη (το βρίσκουμε στα βιολογικά μαγαζιά)
•λίγο αλάτι (προαιρετικά)
•1 κ. γλ. baking powder χωρίς γλουτένη
•1/2 κ. γλ. βανίλια
•1 κ. γλ. κανέλα
•λάδι καρύδας ή βούτυρο για το τηγάνι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί και αφήνουμε για λίγο το μείγμα να "ξεκουραστεί".
Αλείφουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι με λάδι καρύδας ή βούτυρο και αφού κάψει, με ένα κουτάλι παίρνουμε από το μείγμα και σχηματίζουμε έναν παχύ κύκλο. Ψήνουμε και από τις δυο πλευρές και γαρνίρουμε με ότι μας αρέσει!
Εγώ βάζω πάνω από τα δικά μου pancakes γιαούρτι, κάποιο φρούτο εποχής, τριμμένο ωμό κακάο, ή τριμμένη καρύδα, σπόρους τσία και ξηρούς καρπούς.
Η Χριστίνα τα τρώει με μαρμελάδα ή μέλι και κάποιο φρούτο και ο Γιώργος με ταχίνι ολικής και μελάσα.
Τελευταία τα δοκιμάσαμε και με μια σπιτική πραλίνα φουντουκιού που έφτιαξα (της οποίας την συνταγή θα σας τη δώσω σύντομα), και ήταν πραγματικά υπέροχα!
Βγαίνουν περίπου 10 κομμάτια και είναι τα πιο μυρωδάτα και γευστικά pancakes που έχω δοκιμάσει.
Σε περίπτωση που περισσέψουν, διατηρούνται στο ψυγείο για 4-5 μέρες.

Υ.Γ. Μπορεί τα υλικά όπως το αλεύρι αμυγδάλου να είναι ακριβότερο από το συμβατικό ή το psyllium να σου ακούγεται λιγάκι περίεργο και να λες "που να τραβιέμαι τώρα να πάρω αυτά τα υλικά...", όμως πρέπει να σου πω, πως αξίζει τον κόπο να φτιάξεις μια τέτοια συνταγή νόστιμη και υγιεινή για σένα αλλά και για την οικογένειά σου!

Τέλος, για ρίξε μια ματιά ΕΔΩ όπου σίγουρα θα βρεις κι άλλες ενδιαφέρουσες συνταγές!

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

You May Also Like

0 σχόλια