Λίστα Οκτωβρίου

by - Οκτωβρίου 01, 2018




Γεια σας και χαρά σας!
Το φθινόπωρο είναι για τα καλά εδώ, με τον Οκτώβρη να κάνει την εμφάνισή του κι εγώ χαίρομαι σαν μικρό παιδί, αφού ήρθε επιτέλους η εποχή για ζεστά τσάγια, μαζώξεις στο σπίτι για επιτραπέζια και πίτσα, κολοκυθόπιτες, αναμμένα κεριά και μυρωδιά κανέλας.
Αυτόν τον μήνα θέλω:

•Να περπατήσω πάνω σε ξερά φύλλα.
•Να φτιάξω μια μηλόπιτα χωρίς ζάχαρη και γλουτένη.
•Να διαβάσω τουλάχιστον δύο βιβλία.
•Να περάσω τα Σαββατοκύριακά μου χωρίς ίντερνετ.
•Να οργανώσω το φετινό Halloween party.
•Να κατεβάσω τα χειμερινά μας ρούχα.
•Να φτιάξω σοκολατάκια με γεύση καρύδας.
•Να πάω μια βόλτα στο βουνό.
•Να διατηρήσω καθαρό και μαζεμένο το σπίτι.
•Να αγοράσω ένα κερί με άρωμα κανέλα.
•Να πάω θέατρο.
•Να δω με περισσότερη αγάπη τους ανθρώπους.
•Να κλείσω τα μάτια μου στην ασχήμια.
•Να ακούσω καινούργιες μουσικές.
•Να ετοιμάσω κάτι όμορφο για την επέτειο του γάμου μου.
•Να πάω σινεμά.
•Να φάω ζεστά κάστανα.
•Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.

Εσείς, τι θέλετε κάνετε αυτόν τον μήνα;
Και μην ξεχνάτε πως μπορείτε να βρείτε όλες τις προηγούμενες λίστες μου ΕΔΩ!



Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

You May Also Like

0 σχόλια