Όλα όσα έκανα από την λίστα Νοεμβρίου

by - Δεκεμβρίου 05, 2018


Γεια σας και χαρά σας!
Ο Νοέμβρης, ήταν ένας πολύ όμορφος μήνας και παρόλο που έκανα πολύ λίγα από όλα όσα θα ήθελα να κάνω, ομολογώ πως ήταν ένα μήνας πλούσιος σε εμπειρίες και όμορφες στιγμές!
Τον Νοέμβρη κατάφερα:

Να ετοιμάσω ένα χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για την Χριστίνα. 
Να συνεχίσω το πρότζεκτ Σαββατοκύριακα χωρίς κινητό.
Να βρω τις χαμένες μου ισορροπίες.
• Να στείλω ένα γράμμα. 
• Να φάω μανταρίνια για πρωινό. 
• Να δεχτώ και να αποδεχτώ.
• Να δω Sex and the city μια νύχτα με βροχή.
Να φορέσω ψηλά τακούνια.
• Να φτιάξω μπισκότα κανέλας.
• Να ενυδατώσω το σώμα μου.
• Να συνεχίσω την διατροφή μου.
• Να λύσω ένα σταυρόλεξο.
• Να αλλάξω άρωμα.
Να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στην οικογένεια μου.
• Να χορέψω ένα τζαζ κομμάτι.
• Να οργανώσω μια βραδιά με κρασί και επιτραπέζια για τις φίλες μου.
Να αρέσω μόνο σε αυτούς που αρέσω.
Να κάνω έστω 3 από τα παραπάνω.



Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

You May Also Like

0 σχόλια