5 things #11

by - Μαρτίου 23, 2018


Γεια σας και χαρά σας!
Άλλη μια εβδομάδα φτάνει στο τέλος της και εγώ θέλω να σας σας μιλήσω για 5 πράγματα που μου τράβηξαν την προσοχή, για 5 πράγματα που μου άρεσαν τελευταία, για 5 πράγματα που με έκαναν να νιώσω όμορφα και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.
Εδώ μπορείτε να βρείτε όλα τα προηγούμενα posts από αυτήν τη στήλη!



 #1 Ένα μπλουζάκι



Την γαλλική μάρκα ρούχων Sezan την αγαπώ για τα αέρινα και φλοράλ φορέματά της, τα κομψά παπούτσια της, τις υπέροχες μαρινιέρες και τα μίνιμαλ μπλουζάκια της. Πριν από κάποιες μέρες αποφάσισα να μου κάνω δώρο ένα t-shirt, μιας και τα φοράω πολύ και μου αρέσουν, καθώς και γιατί ένα μερίδιο από τα χρήματα που θα έδινα για να το αγοράσω, θα πήγαιναν για φιλανθρωπικό σκοπό. Η παραγγελία μου δεν άργησε να έρθει μαζί με 2 υπέροχα δώρα. Δυο βολικές tod bags τις οποίες προβλέπετε να χρησιμοποιήσω πολύ φέτος το καλοκαίρι!
Θεωρώ πως το ωραίο και προσεγμένο αμπαλάζ, είναι ένας έξυπνος και κομψός τρόπος να κερδίσεις τον πελάτη.
Και η Sezan τα κατάφερε. Με κέρδισε με το υπέροχο κουτί μέσα στο οποίο είχε βάλει την παραγγελία μου, η οποία συνοδευόταν από ένα μπλοκ και ένα μολύβι με το λογότυπο που είχε πάνω το μπλουζάκι μου, συν τις δύο πάνινες τσάντες, δίνοντας στην παραγγελία μου λίγο Παρισινό αέρα!





#2 Η Άνοιξη 



Η Άνοιξη που έχει κάνει για καλά την εμφάνισή της, παρ'όλο που ο καιρός μας παίζει παιχνιδάκια, με γεμίζει με χαρά και αισιοδοξία. Τα λουλούδια που μοσχοβολούν, η φύση που ανθίζει, ο γαλανός ουρανός και η μέρα που μεγαλώνει, οι γλυκιές βραδιές που μας προετοιμάζουν για όμορφες βόλτες αλλά και φαγοπότια στην βεράντα με αγαπημένους φίλους, κι ακόμα τα ρούχα που ελαφρένουν και λιγοστεύουν πάνω μας, μου θυμίζουν πως ξεκινάει μια όμορφη, νέα εποχή!





#3 Ένα event


H βραδιά της απονομής των γαλλικών βραβείων Βeauty Stars by Madame Figaro που ήρθε για πρώτη φορά φέτος και στην Ελλάδα, ήταν μια καλή ευκαιρία να συναντηθώ με αγαπημένα πρόσωπα, να γνωρίσω λίγο καλύτερα κάποια προϊόντα ομορφιάς και να περάσω μια όμορφη βραδιά!





#4 Φαγητό με φίλους


Σας αρέσει να πηγαίνετε για φαγητό με τους φίλους σας;
Εμένα πάρα πολύ! Μου αρέσει να συνδυάζω την διατροφή, με την ψυχική και συναισθηματική τροφή. Είναι κάτι που προσπαθώ να το κάνω τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, να τρέφω δηλαδή τις φιλικές μου σχέσεις, και παράλληλα και τον εαυτό μου. Άλλωστε τι καλύτερο από το να τρως παρέα με αγαπημένα πρόσωπα;




#5 Καινούργια βιβλία


Η αγάπη μου για τα βιβλία δεν κρύβεται. Και όταν μάλιστα αυτά συνοδεύονται και με μια καινούργια συνεργασία, η χαρά μου είναι μεγάλη. 
Οι εκδόσεις Πατάκη, μου έστειλαν δυο καινούργια τους βιβλία που θα προστεθούν στη λίστα αυτών που θέλω να διαβάσω μέχρι να τελειώσει ο Απρίλης, για τα οποία θα σας μιλήσω αναλυτικά σε ένα καινούργιο ποστ.




Σας φιλώ

Βρείτε με σε

FACEBOOK  
και 

You May Also Like

0 σχόλια