I love you so Matcha!

by - Μαρτίου 21, 2018


Γεια σας και χαρά σας!
Την μεγάλη αγάπη μου για το τσάι θα την ξέρετε ήδη.
Από τότε που έκοψα τον καφέ, πάνε περίπου 10 χρόνια, "κόλλησα" με το πράσινο τσάι και τα αφεψήματα τα οποία και πίνω καθημερινά.
Έχω διάφορα τσάγια στο σπίτι μου και δεν παραλείπω κάθε τόσο να προσθέτω κι από ένα καινούργιο στην συλλογή μου, ειδικά όταν επιστρέφω από κάποιο ταξίδι μου στο εξωτερικό.
Πριν δύο χρόνια περίπου, δοκίμασα στο καφέ του Γιαπωνέζικου οίκου Kitsune στο Παρίσι, το πρώτο μου φλιτζάνι τσάι Matcha, κι από τότε το ερωτεύτηκα! Μου άρεσε τόσο πολύ η ιδιαίτερη γεύση του η κάπως χορταρένια, και το χρώμα του που είναι πράσινο ανοιχτό.
Η αλήθεια είναι πως το είχα δει τότε να "διαφημίζεται" πολύ σε ξένα blogs, κι έτσι η περιέργεια με ώθησε στο να το δοκιμάσω!


Όπως συμβαίνει με κάθε " κεραυνοβόλο έρωτα" έψαξα, ρώτησα και έμαθα πως το "Ma" σημαίνει σκόνη και "tcha" σημαίνει τσάι!
Το Matcha λοιπόν, είναι μια ποικιλία υψηλής ποιότητας πράσινου τσαγιού, όπου ολόκληρα τα φύλλα του αλέθονται σε σκόνη χαρίζοντας του 137 φορές περισσότερες πολυφαινόλες από ένα πράσινο τσάι, και 60 φορές περισσότερες αντιοξειδωτικές ουσίες από το σπανάκι!
Η ιστορία του ξεκινά το 1100, όταν ο Ιάπωνας μοναχός Eisai το ανακάλυψε και το χρησιμοποίησε στις θεραπευτικές του τελετουργίες.


Εκτός από το ότι είναι πολύ φωτογενές και βγαίνει τέλειο στις φωτογραφίες, το τσάι Matcha είναι πλούσιο σε αντί-οξειδωτικά τα οποία έχουν αντικαρκινική δράση, καταπολεμούν την πρόωρη γήρανση και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Τονώνει το ανοσοποιητικό, ενισχύει τον μεταβολισμό και βελτιώνει την λειτουργία του πεπτικού συστήματος.
Περιέχει πολύ λιγότερη αναλογία καφεΐνης, και σε συνδυασμό με την υψηλή συγκέντρωση των αμινοξέων L-Theanine, τονώνει και μου χαρίζει ενέργεια κλιμακωτά και όχι απότομα όπως ο καφές. Το Matcha βελτιώνει την διάθεση μου και βοηθάει στην μείωση του άγχους και του στρες, ενώ διατηρεί σταθερό το επίπεδο σακχάρου στο αίμα. Με άλλα λόγια, λειτουργεί σαν μια υψηλής ποιότητας καθημερινή πολυβιταμίνη, για αυτό και κατατάσσεται στα superfoods.


Είναι πολύ εύκολο και γρήγορο στην παρασκευή του. Ρίχνετε μισό κουταλάκι του γλυκού τσάι Matcha σε ένα φλιτζάνι ζεστό νερό (λίγο πριν βράσει) , ανακατεύετε μέχρι να διαλυθεί καλά και είναι έτοιμο! Εγώ προσθέτω και ζεστό γάλα αμυγδάλου και λίγο τζίντζερ σε σκόνη φτιάχνοντας έτσι το δικό μου latte.
Πίνεται μια χαρά σκέτο, αλλά αν το θέλετε γλυκό, θα σας πρότεινα να προσθέσετε ένα κουταλάκι μέλι ή σιρόπι σφενδάμου αντί για ζάχαρη. Επίσης μπορείτε να το προσθέσετε σε μείγμα για κέικ, σε μπισκότα, γλυκά, σε αλμυρές συνταγές, στο μπολ με τα δημητριακά σας αλλά και στα smoothies σας για να επωφεληθείτε από τις ευεργετικές του ιδιότητες.
Εγώ προτιμώ να το πίνω το πρωί για τόνωση και ενέργεια, και μέχρι στιγμής δεν έχω ξεπεράσει το ένα φλιτζάνι την ημέρα. Θεωρώ πως πρέπει να ακούμε το σώμα μας και να πράττουμε ανάλογα με το τι μας λέει. Εμένα για παράδειγμα το ένα φλιτζάνι Matcha την ημέρα μου είναι αρκετό. Το ίδιο έκανα και με τον καφέ.
Για την χρήση του Matcha κατά την εγκυμοσύνη και τον θηλασμό, αλλά και κατά την περίοδο που κάνετε κάποια ομοιοπαθητική αγωγή, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας όπως θα κάνατε και για την χρήση του καφέ.


Υπάρχουν διάφορα Matcha στο εμπόριο. Συσκευασμένα αλλά και χύμα. Προσωπικά τα χύμα τα αποφεύγω μιας και είναι αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης.
Έχω δοκιμάσει αρκετά Matcha και έχω καταλήξει στο Matcha Maiden για την άριστη ποιότητά του και την γεμάτη γεύση του, στην προσπάθεια μου να αγοράζω όσο μπορώ ποιοτικές πρώτες ύλες για την διατροφή μου.
Το Matcha Maiden είναι 100% πιστοποιημένο ιαπωνικό οργανικό τσάι, που προέρχεται αποκλειστικά από την περιοχή Uji του Κιότο. Είναι από τα λίγα προϊόντα παγκοσμίως, που τηρεί πιστά όλες τις προδιαγραφές ποιότητας και χαρακτηριστικών του αυθεντικού ιαπωνικού Matcha.
Είναι ένα τσάι ξεχωριστό με μοναδική γεύση και υφή, που πληρεί όλα τα κριτήρια για να είναι υψηλής ποιότητας τσάι (Ceremonial Grade), ώστε να πίνεται σκέτο και παράλληλα να μην σβωλιάζει όταν το χρησιμοποιούμε στις συνταγές.
Επίσης το Matcha Maiden  βγαίνει και σε 3 φανταστικά διαφορετικά blends που περιέχουν superfoods..


Έχετε δοκιμάσει τσάι Matcha; Το γνωρίζετε; Σας αρέσει;
Θα θέλατε να σας προτείνω τις συνταγές που φτιάχνω με αυτό;
Περιμένω με χαρά τα σχόλια σας!

Σας φιλώ

Βρείτε με σε
FACEBOOK  
και 

INSTAGRAM


You May Also Like

1 σχόλια

  1. Την περίμενα αυτή την ανάρτηση Ζωή μου!Λεπτομερής και κατανοητή, μου έλυσε σχεδόν όλες τις απορίες. Κι λέω σχεδόν γιατί δεν διάβασα καπου μέσα στο κείμενο από πού μπορώ να το αγοράσω; Να υποθέσω σε μαγαζιά με μπαχαρικά και τα σχετικά; φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή