Το νεσεσέρ των διακοπών μου

by - Αυγούστου 31, 2018



Τελευταία (επίσημη) μέρα του καλοκαιριού σήμερα, κι εγώ θέλω να σου δείξω μερικά από τα προϊόντα περιποίησης που δοκίμασα στις διακοπές μου.
Η φωτογραφία παραπάνω δεν είναι τυχαία, μιας και ο τίτλος του βιβλίου τα λέει όλα, σχετικά με το πως αντιμετωπίζω εγώ τον χρόνο μου το καλοκαίρι.
Αλλάζω κυριολεκτικά ταχύτητα, χαλαρώνω και προσπαθώ όσο μπορώ περισσότερο να περιποιούμαι τον εαυτό μου!
Πάντα μου άρεσαν τα καλλυντικά και ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων μου εκτός από τα βιβλία και τα ρούχα, πήγαινε σε κρέμες, αντηλιακά και αρώματα. Γενικά μου αρέσει να με φροντίζω και από όταν έγινα μαμά ακόμα περισσότερο, αφού πιστεύω πως είναι ωραίο για την κόρη μου να με βλέπει περιποιημένη και χαρούμενη.
Ειδικά το καλοκαίρι που το δέρμα μου χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση και περιποίηση λόγο της έκθεσης του στον ήλιο, στη θάλασσα, ενίοτε και στην πισίνα, έχω πάντα μαζί μου αντηλιακά προσώπου και σώματος, ενυδατικές κρέμες καθώς και πολλών ειδών μάσκες.
Μου αρέσει να δοκιμάζω διαφορετικές υφές και προϊόντα και ξεκινάω την ελεγχόμενη ηλιοθεραπεία μου φορώντας ένα κρεμώδες αντηλιακό προσώπου και σώματος με SPF 50. Όσο περνάει ο καιρός, κατεβάζω τον δείκτη, ενώ αρχίζω να χρησιμοποιώ και αντηλιακά λάδια.


Φέτος ξεκίνησα με το υπέροχο αντηλιακό γαλάκτωμα Expert Sun Aging Protection Lotion Plus SPF50+ της Shiseido κατάλληλο για πρόσωπο και σώμα, το οποίο είναι πολύ ανθεκτικό στο νερό, με πολύ ωραία μυρωδιά και υφή που δεν αφήνει ίχνη κρέμας στο δέρμα μου.
Για πρώτη φορά, δοκίμασα από την ίδια σειρά και το UV Lip Color Splash Tahiti Blue SPF30, ένα ενυδατικό balm για την προστασία των χειλιών μου από τις ηλιακές ακτινοβολίες, το οποίο συνεχίζω να φοράω καθημερινά κι εδώ στην πόλη, μιας και ο ήλιος δεν κάνει διακρίσεις.
Μειώνοντας σταδιακά τον δείκτη προστασίας, πέρασα στο αντηλιακό γαλάκτωμα Suncare SPF30 της Apivita για σώμα και πρόσωπο, με ωραίο άρωμα και υφή που δεν κολλάει και το χρησιμοποιούσα εναλλάξ με το λάδι της Nuxe Sun tanning oil SPF 3O το οποίο είναι επίσης μη λιπαρό και με υπέροχο άρωμα.
Άλλο ένα αντηλιακό λάδι που λάτρεψα, είναι το Tahiti Monoi Oil SPF6 της Hei Poa με άρωμα Tiare και με ειδική σύνθεσή που αποτρέπει στην άμμο να κολλήσει στην επιδερμίδα.




Για το πρόσωπό μου είχα πάντα μαζί μου την αγαπημένη μου αντηλιακή κρέμα SUN SCREEN VELVET FACE SPF50+ της Frezyderm για την οποία σας έχω μιλήσει πολλές φορές στο παρελθόν, αφού είναι η κρέμα που εμένα μου ταιριάζει πιο πολύ από όλες, χάρις την βελούδινη υφή και το ματ αποτέλεσμα που αφήνει στο δέρμα μου.
Παράλληλα χρησιμοποίησα και την πούδρα Photoderm Max Compact Tinted Claire SPF50+ της Bioderma, που καταπολεμά την πρόωρη γήρανση του δέρματος, εμποδίζει την εμφάνιση των καφέ κηλίδων χαρίζοντας υγιή λάμψη στην επιδερμίδα μου.
Τα τελευταία χρόνια δεν ξεχνάω να περιποιούμαι και τα μαλλιά μου, βάζοντάς τους επίσης αντηλιακή προστασία, αφού ο ήλιος και η θάλασσα τα ξεραίνουν και τα ταλαιπωρούν, παρόλο το summer wet look που μου προσφέρουν και το οποίο κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ!
Φέτος χρησιμοποίησα το Professional Solar Helio Spray της System, ένα αδιάβροχο σπρέι με μη λιπαρή σύνθεση και με πολύ ωραίο άρωμα.
Πολύ βασικό για μένα είναι να ξεβγάζομαι με γλυκό νερό, κάθε φορά που βγαίνω από την θάλασσα ή την πισίνα.
Όταν αυτό δεν είναι εφικτό, ψεκάζω το πρόσωπο αλλά και τα μαλλιά μου με ένα ιαματικό νερό για να τα απαλλάξω από το αλάτι ή το χλώριο, όπως το Hydrabio Eau de soin SPF 30 της Bioderma, το πρώτο ενυδατικό mist που προστατεύει από τις ακτίνες UV ενώ παράλληλα ενυδατώνει και δροσίζει.




Ένα μεγάλο κεφάλαιο στην καλοκαιρινή περιποίηση του δέρματος μου κατά την διάρκεια του καλοκαιριού, είναι η καλή ενυδάτωση του. Είναι σίγουρο πως η έκθεση μου στον ήλιο, όσο περιορισμένη και αν είναι, αφυδατώνει το δέρμα μου και το ξηραίνει ακόμα κι αν το αντηλιακό που χρησιμοποιώ είναι σούπερ ενυδατικό. Το καταλαβαίνω κάθε φορά που βάζω ενυδατική κρέμα είτε στο σώμα, είτε στο πρόσωπο κι εκείνο την "ρουφάει" αμέσως!
Φροντίζω λοιπόν να παίρνω μαζί μου ενυδατική προσώπου και σώματος καθώς και after sun, αλλά και αρκετές μάσκες για πιο βαθιά ενυδάτωση.
Κι αν με ρωτήσεις "γιατί βρε παιδί μου τόσος κόπος;", θα σου πω πως για μένα δεν είναι καθόλου κόπος, είναι χαρά μου να φροντίζω με τον δικό μου τρόπο το σώμα και το πρόσωπό μου και πως νιώθω την ίδια ευχαρίστηση να γεμίζω το νεσεσέρ μου με όμορφα μπουκαλάκια, με την ευχαρίστηση που φαντάζομαι ότι νιώθει ένα παιδί που γεμίζει την τσάντα των διακοπών του με βιβλία, παιχνίδια και νεροπίστολα!
Πάμε όμως τώρα να σου δείξω τις ενυδατικές κρέμες που χρησιμοποίησα φέτος το καλοκαίρι.



Πήρα μαζί μου την Esential Energy Moisturizing Gel Cream της Shiseido η οποία ενεργοποιεί την υγρασία της επιδερμίδας μου, χαρίζοντας μου πολύ καλή ενυδάτωση, στην οποία το δέρμα μου ανταποκρίθηκε αμέσως.
Παράλληλα χρησιμοποίησα και την Oxygenating Cream Moisturizing της Naobay, μια φυτική, οργανική και πιο ελαφριά ενυδατική κρέμα, με πολύ ωραίο άρωμα και ενεργοποιούσε τις αισθήσεις μου και έδινε στο δέρμα μου μια ανάλαφρη αίσθηση.
Για την περιοχή των ματιών, είχα μαζί μου την αγαπημένη μου Illuminating anti-fatigue eye contour cream της Bioselect, μια φυσική κρέμα ματιών, με έλαιο φραγκόσυκου και δίκταμο, που μου έδινε την ενυδάτωση που χρειαζόμουν και με το παραπάνω.
Παράλληλα χρησιμοποιούσα καθημερινά τον καταπληκτικό ορό Advanced Night Repair της Estee Lauder (και την αντίστοιχη μάσκα)καθώς και τις αγαπημένες μου μάσκες από την APIVITA, για έξτρα ενυδάτωση.







Για το σώμα μου πήρα τα άκρως καλοκαιρινά προϊόντα της Messinian Spa, το καρπουζένιο της αφρόλουτρο και τo αντίστοιχο γαλάκτωμα σώματος ,που κάνανε το μπάνιο μου μυρωδάτο και απολαυστικό, καθώς και το ενυδατικό Refreshing after-sun milk της Bioderma, όπου με τις μαλακτικές και καταπραυντικές του ουσίες, δρόσιζε και ενυδάτωνε βαθιά το σώμα μου μετά από την έκθεσή του στον ήλιο.
Παράλληλα χρησιμοποίησα πολύ και το ξηρό λάδι πολλαπλών χρήσεων Tahiti Monoi Oil Orchidee Tropicale της Hei Poa με άρωμα τροπικής ορχιδέας, το οποίο είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του καλοκαιρινού μου νεσεσέρ, καθώς το χρησιμοποιώ σε σώμα και μαλλιά για ενυδάτωση και θρέψη αλλά και για το υπέροχο άρωμά του.




Να σου πω τέλος πως το καλοκαίρι αποφεύγω να χρησιμοποιώ πολύ τα κλασικά αρώματα τα οποία περιέχουν αρκετό οινόπνευμα, και προτιμώ τα mists τα οποία είναι πιο ανάλαφρα και καλοκαιρινά και με λιγότερο αλκοόλ.
Φυσικά και δεν θα μπορούσα να μην έχω επιλογές, για αυτό και πήρα μαζί μου δύο διαφορετικά!
Το Hair&Body mist με άρωμα καρπούζι της Messinian Spa με το φρέσκο και άκρως καλοκαιρινό του άρωμα, που το φορούσα κυρίως τις πρωινές ώρες σε σώμα και μαλλιά, και το
Hair&Body Fragrance mist Orient Spell από την σειρά Naturals της Bioselect, με φυσικό αιθέριο έλαιο περγαμόντου και εκχύλισμα από κεχριμπάρι, για τις πιο βραδινές ώρες.
Εννοείται πως δεν ξέχασα να πάρω μαζί μου και το Eau de toilette Mythique της Hei Poa με το υπέροχο καλοκαιρινό άρωμα των εσπεριδοειδών, του γιασεμιού και της βανίλιας!




Αυτά είναι τα προϊόντα που με δρόσισαν, με αρωμάτισαν, με ενυδάτωσαν και με προστάτεψαν φέτος στις καλοκαιρινές μου διακοπές, και τα οποία ήθελα να μοιραστώ μαζί σου.
Αν κι εσύ, αν έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά, θα χαρώ πολύ να διαβάσω την άποψη σου!


Σας φιλώ

Βρες με σε
FACEBOOK  
και 

You May Also Like

2 σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δανάη!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν. Είναι καλλυντικά που μου ταιριάζουν και που πιστεύω πως κάνουν καλά την δουλειά τους.
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή